- نویسنده : مدیر
- بازدید : 413 مشاهده
- دسته بندی : روانشناسی و موفقیت , موفقیت و پیشرفت ,
(کل 0 توسط 0 نفر)
چگونه یک برند موفق ایجاد کنیم
مشتریان تجربه های خود را از برند شما با معیارهای مختلفی ارزیابی میکنند و به خصوص ، محصولات و خدمات ارائه شده را با تصویری مقایسه میکنند که از شهرت برندشما در ذهن خود دارند برند، روش دیگری برای مشخص کردن (اعتبار)شما در مشتریان است.
لحظه نما:مشتریان تجربه های خود را از برند شما با معیارهای مختلفی ارزیابی میکنند و به خصوص ، محصولات و خدمات ارائه شده را با تصویری مقایسه میکنند که از شهرت برندشما در ذهن خود دارند برند، روش دیگری برای مشخص کردن (اعتبار)شما در مشتریان است .
ایجاد برند به زمان زیادی احتیاج دارد و نمیتوان اشتباه اغلب شرکتها را تکرار کرد، یعنی فقط ساختن برندی خوشنام با آگهیها و تبلیغات بزرگ و گران. سالها طول میکشد تا یک کسب و کار معتبر شودو یا یک شخص اعتبار کسب کند اما ممکن است این ارتباط در یک چشم بهم زدن خدشهدار شود.
اجازه ندهید برندتان اتفاقی رشد کند آن را با طرح از پیش تعیین شده، دقیق و با هدف گسترش دهید و در هر کاری که انجام میدهید و در هر تعاملی با مشتریان، این موارد را لحاظ کنید .
برند خود را به وضوح تعریف کنید:برند کنونی شما چیست ؟
جنبههای مختلف برند خود را تشریح کنید، مشتریان هنگام توصیف کسب و کار شما از چه واژههایی استفاده میکنند ؟
وقتی مردم درباره شرکت خدمات یا محصولات شما صحبت میکنند،بهترست است که ازچه واژههای استفاده کنند؟
هر روز چه کارهایی میتوانید انجام دهید تا وقتی مردم در باره شما فکر میکنند، مثبتتری واژهها و تصاویربه ذهنشان متبادر شود؟
وقتی از مشتری میخواهد به شما اعتماد کند و محصولات و خدمات شما را بخرند، چه تعهداتی به او میدهید پس از اینکه مشتری ازشما خرید کرد،به چه تعهداتی پایبند میمانید؟
مخصوصاً، آیا با مشتریان خود آن قدر خوب رفتار میکنید که شما را با علاقه و اشتیاق، به دیگران توصیه کنند.
منبع: مجله خبری لحظه نما