دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

 

شما هنردوست عزیز می توانید با استفاده از روشهای زیر ما را در معرفی هنر اصیل ایرانی یاری نموده و برای خود درآمد کسب کنید. دارنیا تصمیم گرفته است بخشی از هزینه تبلیغات را به علاقمندان جهت بازاریابی بپردازد. در این شیوه دارنیا به خریدهایی که از طریق لینک اختصاصی شما در سایت انجام می شود،درصدی را  به عنوان درآمد بازاریابی در پنل کاربری شما لحاظ می کند. لینک اختصاصی خود را از طریق شبکه های اجتماعی (تلگرام، فیس بوک و غیره) به اشتراک بگذارید و یا اگر دارای وبلاگ و یا سایتی پر بازدید هستید از لینک اختصاصی خود در تبلیغات بنری استفاده کنید.

به عنوان مثال شما لینک اختصاصی خود را در یک گروه تلگرامی به اشتراک میگذارید، شخصی روی لینک شما کلیک نموده و در سایت دارنیا عضو میشود. این شخص در سایت دارنیا به عنوان زیر مجموعه شما شناخته می شود. از این پس به ازای هر خریدی که این شخص در طی سه سال از زمان عضویت در سایت دارنیا انجام دهد، 8% قیمت کالا بعنوان هزینه بازاریابی در پنل درآمد شما ثبت می گردد.

در نظر داشته باشید برای اینکه ثبت نام از طریق لینک شما جذابیت داشته باشد، دارنیا برای مشتریان اختصاصی شما نیز، بصورت خودکار یک کد تخفیف 5% در بخش "کدهای تخفیف من" در "حساب کاربری" در نظر می گیرد. شما در حقیقت صاحب یک کسب و کار بدون سرمایه گذاری هستید!

همکاری با فروشگاه اینترنتی دارنیا جهت کسب درآمد آسان و به روشهای زیر امکانپذیر است:

 

ثبت نام

 

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد