دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

 

دارچین بعنوان یکی از گیاهان دارویی بسیار پرکاربرد در آشپزی و درمان شمار زیادی از مریضی ها کاربرد دارد, امروز در این مقاله به خواص دارچین برای زیبایی می‌پردازیم. دارچین یکی از ادویه هاي قدیمی هست که در سراسر دنیا بعنوان مزه دهنده بهره گیری می‌شود , این ادویه تبِ گرمی دارد و چای آن سرشار از خواص درمانی هست.

مبارزه با عفونت
دارچین بدلیل خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریای که دارد عفونت هاي موجود در واژینال حلق را درمان میکند به همین منظور دارچین را به رژیم خوراکی تان بیفزایید.

 

تسکین دل درد
دارچین حاوی موادی به اسم کاتئچین هست که دل درد را آرام میکند قرن هاست که دارچین بعنوان داروی گیاهی برای درمان دشواری های گوارشی حالت تهوع و گاز معده بهره گیری می‌شود دارچین را با عسل ترکیب و میل کنید.

 

ازبین بردن عفونت هاي ویروسی
بدلیل خاصیتِ ضد ویروسی که دارچین دارد در برابر سرماخوردگی و عفونت حیرت آور عمل میکند صبح ها اندکی دارچین به قهوه اضافه و بنوشید.

 

بازرسی دیابت
عدم بازرسی دیابت موجب مریضی هایي میشو داز بیمارهای کلیوی گرفته تا از دست دادن دست و پا فلاوین موجود در دارچین سطح قندخون راتنظیم میکند دارچین رابه چای اضافه کنید و بنوشید و قندخون را چک کنید


پزشک اوز اظهار کرده هست ماسک دارچین و عسل برای درمان لک هاي پوستی خارق العاده عمل میکند هر دو این مواد خاصیت آنتی باکتریایی و ضد التهابی دارد و با آکنه مبارزه میکند هرروز این ماسک را روی صورت بمالید تو پوست پاک‌سازی شود.

 

برای تهیه این ماسک :
1 و 1/2 قاشق چای خوری دارچین را با یک قاشق چای خوری عسل ترکیب کنید.
ماسک یک دست حاضر شده را روی پوست صورت بمالید و بعد از 30 دقیقه بشویید.

 

از میان بردن عفونت هاي مثانه
اگر از عفونت و درد مثانه هم رنج میبرید دارچین به روند درمان شما کمک میکند به همین منظور دارچین را در غذا اکثر مصرف کنید.

 

بهبود حافظه
همانگونه که روانشناسان امروزه بیان کرده اند دارچین تاثیر مثبتی روی حافظه و از اختلالات عصبی جلوگیري میکند و باعث میشود صبح ها متمرکز و هوشیار باشید.

 

کاهش وزن
دارچین فند خون را تنظیم میکند و باعِث میشود درطولانی مدت احساسِ سیری کنیدو کمتر غذا بخورید به همین علت آن را به ماست یا چیزهایی دیگر که دوست دارید اضافه کنید.

 

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد