پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

🔴🔴 #فوری
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشریح کرد؛


طلعت کاویانی،مدیر ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت وگو با خبرگزاری ها با تایید خبر درگذشت استاندار اسبق و محبوب گیلان، اظهار کرد: بنابر گزارشات واصله مهندس قهرمانی چابک از صبح امروز به تماس های متعدد خانواده پاسخ نداده بود و زمانی که فرزندان وی به منزل مراجعه می کنند با جسم بی جان وی مواجه می شوند که سریع ایشان را به بیمارستان انتقال می دهند.

وی افزود:متاسفانه ایشان در زمان مراجعه به بیمارستان فوت کرده بود و علت مرگ مرحوم قهرمانی چابک، استاندار اسبق گیلان در دست بررسی است.

روح‌الله قهرمانی چابک (متولد۱۳۳۶ چابکسر، گیلان) سیاست‌مدار، دیپلمات و مهندس ایرانی بود. وی استاندار گیلان در دولت نهم و دهم و سفیر کبیر ایران (سفیر تام‌الاختیار) در کشور کویت بوده است.

وی از سال ۸۹ تا ۹۲ سفیر تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در کویت بود.
معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران و قائم مقام منطقه آزاد انزلی از دیگر سوابق کاری و مدیریتی استاندار فقید گیلان بود.
روح الله قهرمانی چابک دارای مدرک تحصیلی لیسانس راه و ساختمان از دانشگاه آی تی آی آمریکا ، فوق لیسانس مدیریت و دکترای اقتصاد بود.

 

 سایت جادوی کلمات مصیبت وارده را به خانواده محترم شان و مردم خوب گیلان تسلیت گفته و برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزو دارد .

روحش شاد

 


 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد