دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

فشرده سازی آنلاین ” — باز کردن فایل های فشرده Unzip (Extract / Open و یا فشرده کردن فایل ها Compress a .ZIP, .RAR, 7z, TAR files یکی از روش های متداول برای کاهش حجم و یکی کردن فایل ها می باشد.در اینجا ما ۶ ابزار آنلاین برای این کار را معرفی می کنیم که به راحتی و با دادن فایل شما، آن را فشرده می کند.در زمانی که شما نرم افزارهای مورد نیاز برای این کار را ندارید،استفاده از این سایت ها می تواند مشکل شما را حل کند.

 

سرویس اول : WobZip

wobzip

این سایت یکی از معروف ترین سایت ها تخصصی در زمینه ی فشرده سازی فایل ها می باشد و هر کاری در زمینه ی فشرده سازی فایل ها داشته باشید به خوبی انجام می دهد.محدودیت فایل آن ۱۰۰ MB می باشد و یکی از مزیت های خوب آن ، اسکن آنلاین فایل شما و سپس دادن لینک مستقیم به شما هست و حتی فایل هایی که با پسورد محافظت شده اند نیز می تواند باز کند.این سایت تمام فرمت های ۷z, ZIP, GZIP, BZIP2, TAR, RAR, CAB, ISO, ARJ, LZHCHM, Z, CPIO, RPM, DEB and NSIS را ساپورت می دهد!

آدرس ورود به وب زیپ

سرویس دوم : ZipMyFiles

zipmyfiles

این سایت نیز فایل شما دریافت و لینک زیپ شده ی آن را به شما می دهد.نکته ی منفی این سایت این است که شما لینک ها را نمی توانید مستقیم از طریق این سرویس،ایمیل کنید.این سایت هیچ گونه محدودیت برای حجم فایل آپلود شده ندارد و نیازی به ثبت نام هم ندارد

آدرس ورود به زیپ مای فایل

سرویس سوم : NippyZip

NippyZip

شما از طریق این سایت می توانید فایل های خود را compress کنید و آنها را از طریق ایمیل با دیگران به اشتراک بگذارید.حداکثر میزان آپلود فایل ۵۰۲۴KB می باشد و همچنین برای آپلود باید CAPTCHA هم پر کنید(مقداری زجر آور است!)

آدرس ورود به نیپی زیپ

سرویس چهارم : OnlineZip

zip-online

با استفاده از این سایت می توانید تا ۵ فایل را بدون نیاز به ثبت نام ، فشرده کنید.در این سایت CAPTCHA نیز باید پر کنید و دلیل آن نیز جلوگیری از ربات های درون وب می باشد.

آدرس ورود به آنلاین زیپ

سرویس پنجم : ZIP-it

ZIP-it

از نام این سایت می توان به راحتی متوجه شد که چه کاری می کند! شما در این سایت تا ۲۰ فایل و حداکثر حجم ۹۰ مگابایت می توانید اپلود کنید. سایت ZipIt همچنین اجازه ی تغییر نام فایل شما را نیز می دهد

آدرس ورود به زیپ ایت

سرویس ششم : FileStomp

filestomp

یک سایت بسیار ساده و راحت برای فشرده سازی فایل ها، فقط کافی است فایل را صدا بزنید و دکمه ی ZIP را فشار دهید تا فایل شما زیپ شود.این سایت به کپی راست حساس است و فایل های غیر مجاز را اجازه ی آپلود نمی دهد.

آدرس ورود به فایل استمپ

 

تعداد سایت های مشابه این سرویس ها در محیط اینترنت بسیار زیاد است و این فقط بخشی از معروف ترین این سایت ها می باشد.در صورتی که با سرویس مشابه بر خوردید و برای شما مفید بود، می توانید آن را در بخش نظرات همین مطلب به دیگران معرفی کنید.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد