یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
معرفی محصول:

مجموعه اي تصويري با كيفيتي عالي در زمينه بررسي و حل مشكلات زناشويي كه به زبان بسيار ساده و شيرين از سوي آقاي دهنوي مطرح و پاسخ داده مي شوند.
تذكر مهم: اين مجموعه در قالب دي وي دي ارسال مي گردد و كتاب نيست!!!
اگر شما از آن دسته از كساني هستيد كه در زندگي زناشويي خود مشكلات جدي دارند و آنگونه كه بايد از همسر خود لذت نمي بريد و به دنبال كاميابي هاي جنسي رؤيايي در زندگي مشتركتان هستيد يك پيشنهاد ويژه برايتان داريم كه در طول مدت زندگي تان بي نظير است.
حتما نام حجة الاسلام دهنوي را تاكنون شنيده ايد؟ كارشناسي خوش اخلاق و خبره در حوزه مسائل جنسي و زناشويي كه پايه ثابت برنامه گلبرگ شبكه 3 سيما بودند كه چند سالي است از رسانه ملي پخش مي شود.
مجموعه اي كه همينك برايتان آماده كرده ايم اما چيزي متفاوت و واقعا ديدني و قابل تامل براي زوج هاي ايراني است ،
استفاده از اين مجموعه را به همه زوج هاي گرامي توصيه مي كنم چرا كه كليد حل بسياري از مشكلات جنسي شما و همسرتان در اين مجموعه افشاء مي شود به گونه اي كه شما پس از استفاده از اين مجموعه خواهيد توانست:
        اختلالات جنسي خود و همسرتان را شناخته و به سادگي برطرف كنيد
        مشكلات سرد مزاجي خانم ها را در كوتاه ترين زمان و با كارهايي ساده براي هميشه حل كنيد
        رغبت خود و همسرتان به رابطه جنسي را به شدت افزايش دهيد
        به رابطه يكنواخت خود و همسرتان رنگ و بويي تازه از تنوع و هيجان ببخشید
        كاري كنيد تا همسرتان بيشتر از شما عاشق عشق بازي و همبستري شود
        ديد تازه اي از رابطه زناشويي بدست آوريد و همسر خود را همانند روزهاي آغازين تر و تازه ببينيد
        و ده ها تكنيك كاربردي ديگر كه قطعا زندگي زناشويي شما را از اين رو به آن رو مي كند

هميشه هر مشكلي در زندگي راه حلي دارد اما مشكلات جنسي و زناشويي از جمله مشكلاتي است كه نمي توان به سادگي با ديگران مطرح كرد و درخواست كمك كرد به خصوص باتوجه به حيائي كه ما ايرانيان داريم.


ما با توجه به اين نكته مهم اقدام به گردآوري اين مجموعه نفيس كرديم كه حقيقتا تماشاي آن ، چه براي خانم و چه براي آقا ديدني و پندآموز هست نيازي نيست ده ها هزارتومان پول مشاوره بديد و با شرم و حياء سوالات خود را مطرح كنيد بلكه با يكبار هزينه كردن بسياري از فوت و فن هاي روابط جنسي را ياد بگيريد.

بدون ترديد رابطه جنسي شما پس از مشاهده اين مجموعه تغيير محسوسی خواهد كرد و شما از این همه تغییر شگفت زده خواهید شد!!!

شخصا معتقدم هر زوج ايراني به وجود چنين مجموعه اي در خلوت شان نياز دارند چون متاسفانه در مملكت ما خط قرمزهاي اشتباهي است كه واقعا مانع از آموزش صحيح اين مطالب براي ما مي شوند. اين نكته در خود اين مجموعه به صراحت توسط آقاي دهنوي هم ذكر شده و ايشان هم از اين وضع ابراز نارضايتي و گله مي كنند.

اما تيم سايت ما بر آن شد تا اين مجموعه رو به طور كامل و با كيفيت بالا و بدون سانسور براي شما عزيزان آماده كند تا شما هم بزودي شاهد تغييرات شيريني در روابط زناشويي تان باشيد.

در اين برنامه مطالبي را از زبان حجة الاسلام دهنوي مي شنويد كه هرگز در تلويزيون مطرح نشده و چهره اي زيبا از اسلام ناب محمدي به شما نشان مي دهند كه در رسانه ملي هرگز نمي توان به آنها حتي اشاره هم كرد چه رسد به توضيح شان.

هنر عشق بازي استاد دهنوي ، مجري برنامه گلبرگ

ارسال سريع به تمام نقاط كشور + هديه ويژه: نسخه 3 و جديد اين مجموعه

هشدار جدّي: با توجه به اينكه اين مجموعه متناسب با شرايط زن وشوهر هاي گرامي تهيه شده لذا پس از تهيه آن ، از تماشاي اين مجموعه در كنار كودكان و يا ساير اعضاي خانواده جدا پرهيز كنيد و فقط در خلوت خودتان و همسر محترمتان به تماشاي آن بپردازيد.
دقت كنيد شما با خريد اين مجموعه صاحب 3 مجموعه كامل هنر عشقبازي استاد دهنوي مي شويد. نسخه 3 اخيرا به دست ما رسيده و به عنوان هديه تقديم تان مي گردد.

 

دانلود کلیپ

 

 

کلمات کلیدی: هنر عشق بازي ،هنر عشق بازي استاد دهنوي ،هنر عشق بازي دهنوي ،هنر عشقبازي ،دانلود هنرعشق بازي دهنوي ،هنر مديريت زندگي دهنوي ،هنر عشق ورزي دهنوي

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد