شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

متولد فروردین:

به فکر دیگران بودن فقط یک کار انسان دوستانه نیست، این عمل خوب زیربنای فلسفی مسیر زندگی شما را تشکیل می دهد. این سخن به معنی این نیست که شما فقط با افرادی که می شناسید بامحبت رفتار می کنید، برای اینکه به نظر می رسد سرشت والای شما نتواند بین یک فرد غریبه و یک دوست تفاوت قائل شود. از نظر دید معنوی همه اشخاص با هم برابرند. اگر شما تمایل داشتید که به یک نفر کمک کنید ولی به شخص دیگری یاری نرسانید، باید دوباره به انگیزه های خود رسیدگی کنید.

متولد اردیبهشت:

در چند روز گذشته شما مجبور شدید شخصیت خود را تجزیه و تحلیل کنید. تغییراتی شدید اما آرام در طور راه مجبورتان می کند در مورد اهداف زندگی خود جدی تر باشید. لازم نیست در فکر ایجاد کردن تغییرات فوری در سرتاسر جنبه های زندگی خود باشید، اما سعی نکنید از چیزهای بدیهی و غیر قالب اجتناب فرار کنید. ایجاد کردن تغییراتی کوچک در اهداف بلند مدت تان امری اجتناب ناپذیر است. اما اگر سنجیده و آرام این کار را بکنید باید دلیلی برای پیشرفت های اصلی شما شود.

متولد خرداد:

کمی تنفس عمیق و آرامش داشتن فکر خوبی است و خوشبختانه امروز مجالی برای این کار می یابید. مشکل اینجاست که آرامش و تسکین شما از دنیای واقعی بدست نمی آید؛ ممکن است این کار در تصور و خیال امکان پذیر باشد. شما باید گریزی به دنیای رویا و خیال بزنید. سفر در دنیای درونی کار اشتباهی نیست به شرطی که شما به فکر وظایف و مسئولیت هایتان نیز باشید.

متولد تیر:

امکان دارد شخصی که شما قبلا خیلی با او احساس نزدیکی می کردید، کم کم و به تدریج تغییر کند. تا جایی که از قوه تشخیص شما نیز فراتر می رود. سعی نکنید این روند را متوقف سازید. حتی اگر به این کرم ابریشم دوست داشتنی علاقه مند شده باشید، نمی توانید جلوی او را بگیرید تا از پروانه شدن باز بماند!! در حالی که او را رها می کنید، حتی اگر به طور کامل این تغییرات را درک نمی کنید، سعی کنید همچنان به پرورش دادن کسانی که دوستشان دارید ادامه بدهید.

متولد مرداد:

چیزهایی که موجب ایجاد یک دوستی ساده بین شما و یک نفر دیگر شده است، می تواند تبدیل به مجموعه پیچیده ای از احساسات شود. خوشبتانه شما حس می کنید از طرف یک دوست صمیمی حمایت می شوید. به یاد داشته باشید امروز حرف زدن کلید موفقیتتان است! شما امروز با مجموعه ای از تضادها روبرو هستید، حرفهایی که می زنید مهم تر از کاری است که انجام می دهید.

متولد شهریور:

در حالیکه پلوتوی آتشین وارد پنجمین خانه تان، یعنی خانه ابراز وجود کردن، می شود، شما نیز وارد خلاقانه ترین دهه زندگی خود می شوید. در این زمان هر اتفاقی که پیش بیاید، شما باید بتوانید در لحظه حال حضور داشته باشید. یاد گرفتن روش های خودجوش بودن هم اکنون شاید مهم ترین مهارتی باشید که می توانید کسب کنید.

متولد مهر:

رازهای پنهانی خانوادگی شما شاید تا چند سال آینده فاش شوند و این آشکار سازی می تواند حتی دیدگاه های شما راجع به خودتان را نیز تغییر دهد. اگر با اطلاعاتی جدید راجع به والدین، خواهر و برادر و یا بچه هایتان روبرو شده اید، مثل کبک سرتان را زیر برف فرو نکنید!! درعوض چیزهایی که یاد می گیرید را قبول کنید و تا جایی که می توانید خودتان را با این داده ها هماهنگ کنید.

متولد آبان:

ماه کامل در نخستین خانه از “ویژگی های فیزیکی” شما احتمالا استرس را در بدن شما افزایش می دهد. اینکه شما چگونه قادرید که با این انرژی مشتاقانه خود در حرکت باشید یک معما است اما امیدواری شما بستگی به این دارد که یک مسئله حیاتی و مهم را چگونه حل می کنید. سعی نکنید تا این موضوع را به زور حل کنید. زمانیکه دیگران می بینند اقبال و شانس شما تحت فشار است از شما پیروی خواهند کرد. به هر حال شما تصمیم دارید که نقش رهبر را برای آنها ایفا کنید.

متولد آذر:

باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یکدفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

متولد دی:

امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می کند که به نظرتان خیلی عالی می آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده اید هیچ اقدامی نکنید.

متولد بهمن:

سیاره بخت شما یعنی ونوس دوباره به عقب برگشته، اما ارتباط زیبای آن با ژوپیتر کامکار بیشتر از قبل شما را برای این عقب گرد آماده می سازد. باهمه این احوال کنار آمدن با محدودیت ها هنوز سخت است، بنابراین شما اگر در برابر وسوسه آزادی های بیش از حد سر فرود بیاورید، امکان دارد تجربیات مثبتتان بیشتر تبدیل به افکار منفی بشوند. بعد از اینکه فکر کردید یک چیز کافی است و چیز دیگر خیلی زیاد است خیلی هوشیار و مواظب باشید و یادتان باشد که خودشناسی کلید رسیدن به موفقیت تان است.

متولد اسفند:

در مراحل بعدی زندگی تان افرادی که از شما قدرتمندترند وارد زندگی تان می شوند و شما را تحت فشار قرار می دهند که از حق خود بگذرید. شما باید به این موضوع توجه کنید، اما این اتفاق موقعی پیش می آید که شما عضو یك گروه یا سازمان اجتماعی جدید شده اید. جای تعجب نیست که وقتی دوستان تان خودشان را تغییر می دهند، پس شما هم دنیای خود را تغییر خواهید دهید. مبارزه و تقلا برای حفظ کردن چیزهایی که برایتان مناسب نیستند می تواند آنقدر خسته تان کند که وقتی برای مسائل مهم تر نیاز به انرژی دارید نتوانید کاری بکنید.

منبع: پارس 

بازنشر : سایت جادوی کلمات

 

 http://jadoykalamat.ir/1393/09/05/5236/%D9%81%D8%A7%D9%84-6-%D8%A2%D8%B0%D8%B193.html

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد