دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

فال روزانه دوشنبه 19 آبان 1393

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز ممکن است به آینده بیشتر از حال و گذشته تان علاقه مند شوید. با اینحال نظری درباره اینکه چه پیش خواهد آمد ندارید، زیرا شما به آینده برطبق خوادث جاری نگاه می کنید. بسیاری از متولدین این ماه، به فکر شهرت در افکار مثبت خود نسبت به آینده خود مانند یک تابلوی نقاشی در نظر می گیرند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

اردیبهشتی های کلاسیک اول باید به نظم در امور خود توجه بیشتری نشان دهند؛ انسانیت و آزادی در سخنرانی بعد از آن اهمیت بیشتری خواهد داشت. برخی از افراد بیش از حد مستقل و آزاد اندیش سعی می کنند روی شما تاثیر بگذارند. به فکر تحت کنترل درآوردن دیگران یا وادار کردن دیگران به پذیرفتن نظرات شما نباشید.

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز، برای گفتگوهای اینترنتی، مسافرت های مجازی، به اشتراک گذاشتن نظرات، دانش اندوزی و مشاوره زمان مناسبی خواهد بود. خیلی از متولدین از آموزش دادن خود در هر هرشته یا زمینه ای که به آن علاقه دارند، خواهند پرداخت مخصوصا اگر غیرعادی، همراه با ابتکار عمل و پیشرفت خواهد بود.

فال روزانه متولدین تیر:

سوء تفاهم ها و شک و تردیدها باعث از دست دادن روابط تان می شود.زندگی شخصی پایدارتر خواهد شد زیرا خیلی از شماها آن را جدی تر خواهید گرفت. این گرایش کاملا برای کسانی که با کودکان کار می کنند اهمیت دارد.

فال روزانه متولدین مرداد:

مردادی ها خودکفا اما متکی به نظرات و عقاید دیگران هستند. اگر به تازگی یک منازعه با کسی داشته اید، باید به فکر بازیابی رابطه عادی خود با وی داشته باشید. اگر لازم است حتی می توانید صمیمت بیشتری برای برطرف نمودن کدورت ها می توانید به خرج دهید. اما سعی کنید زمان را به خاطر غرور یا خجالت از دست ندهید.

فال روزانه متولدین شهریور:

تفکرات منطقی و اعمال منصفانه ای شهریوری ها به آن مشهورند را امروز از خود بروز دهید. تا هنگام اوایل شب، رفتار شما تاحدودی عجیب و غریب به نظر خواهد رسید. شما سرسختانه به چیزی اصرار می کنید که کاملا بی استفاده و نا کارآمد است.

فال روزانه متولدین مهر:

حوادث و اتفاقات امروز سردرگمی در احساسات را برای شما رقم خواهد زد. سرگرمی های مورد علاقه تان، امروز لذت بخش به نظر نخواهند رسید. یک روز، یک جلسه یا یک اتفاق غیر رسمی دیگر که عاشقانه وقت صرف شان کرده اید، نتایج مورد انتظار شما را نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز نباید هیچ وظیفه جدی ای را به عهده بگیرید. به جای آن، بهتر است به دنبال آرزوها، خواست های فوری و شرایط فعلی خانه خود باشید. ممکن است احساس تنهایی کنید حتی وقتی که در یک خانه شلوغ هستید. با این حال، برای محدودیت های درونی و بیرونی خود بهتر است به جای تنبیه کردن، هدیه ای آماده کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

برای اتفاقات سرگرم کننده ای که شرکت کنندگان زیادی درآن حضور دارند برنامه ریزی نکنید. فرصتی که دیگر به شما روی نمی آورد هنوز پابرجا است. توصیه می شود جلسه مهم پیش رو، سفر یا مکالمه خود را به تاخیر بیاندازید.

فال روزانه متولدین دی:

اگر بی برنامه گی خود را مدیریت نکرده اید، با این وجود امروز روز آرام و پر از صلح و صفایی برای شما خواهد بود. ممکن است سورپرایزهایی برای شما وجود داشته باشد. تغییرحال یا سلامتی جسمانی شما کاملا محتمل است. درباره اهمیت وقایع اغراق نکنید و در تلاش برای تعریف دوباره آنها نباشید.

فال روزانه متولدین بهمن:

خیلی از افراد متولدین این ماه امروز به فکر خودشان خواهند بود. همچنین ممکن است این امر در رابطه با سلامتی آنها مطرح باشد که نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارد. اگر احساس می کنیدکه زمان برای استراحت دادن به خود از طریق رها کردن کارهایی است که در حال انجام آن هستید، لازم است حتما صورت گیرد.

فال روزانه متولدین اسفند:

احتمال دارد قصد فرار از یک رابطه ی خیلی مهم از آنسوی مرزها که باعث ایجاد مشکلات و پوشاندن حقایق شده است، داشته باشید. تنهایی مزیت هایی برای شما به همراه خواهد داشت.

 مجله اینترنتی زیگیل

مجله جادوی کلمات
بهترین سایت اینترنتی

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد