شنبه 15 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
اخبار علمی ایران مطلب و جادوی کلمات : علاوه بر دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی، دو دوربین دیگر برای بهره مندی از تکنولوژی سه بعدی RealSense اینتل حضور دارند. به این ترتیب کاربر می تواند به عکاسی و تصویربرداری سه بعدی پرداخته و آنها را با افکت های ویژه همراه کند.


مجله سخت افزار - تبلت iPad Air 2 با ضخامت 6.1 میلی متر به احتمال بسیار نازک ترین تبلتی است که می توانید دور و بر خود بیابید. اینکه ارزش نازکی در چیست و آیا حدی برای کاربردی بودن آن وجود دارد یا نه، بحث جداگانه ای است. به هر حال اپل از آن به عنوان یک مزیت ویژه برای تبلت خود یاد می کند؛ مزیتی که شرکت دل با تبلت 6 میلی متری Venue 8 7000 روی دست آن بلند شده است. بی شک کاهش 0.1 میلی متر در ضخامت یک تبلت برای کاربر مورد محسوسی نیست، اما 6 میلی متر ضخامت و حس نازکی آن به هنگام کار کاملا محسوس خواهد بود!

تبلت جدید دل به یک نمایشگر 8.4 اینچی OLED با وضوح تصویر 2560x1600 پیکسل (تراکم 360 پیکسل در اینچ) مجهز است. چیپ ست 4 هسته ای Atom Z3500 به آن نیرو بخشیده و 2 گیگابایت حافظه RAM به همراه 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در درون آن جای گرفته است.

اخبار داغ,اخبار روز,نازک ترین تبلت

Venue 8 7000 قابلیتی ویژه دارد و آن حضور سه دوربین بر روی کاور پشتی است. علاوه بر دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی، دو دوربین دیگر برای بهره مندی از تکنولوژی سه بعدی RealSense اینتل حضور دارند. به این ترتیب کاربر می تواند به عکاسی و تصویربرداری سه بعدی پرداخته و آنها را با افکت های ویژه همراه کند. تبلت Venue 8 به احتمال بسیار اواخر ماه نوامبر (اوایل آذر) و به قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد.

منبع : عصر ایران
گردآوری: مجله اینترنتی ایران مطلب
 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد