دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

طالع بینی سال اسب 93 متولد مهر

طالع بینی متولدین مهر ماه در سال 1393 سال اسب.امسال بر متولد مهر چه خواهد گذشت.طالع بینی اختصاصی سال اسب فال و طالع بینی پرشین فال

طالع بینی مهر سال 93 اسب

خیمه بیرون بر..که فراشان باد *** فرش دیبا درچمن گسترده اند

زیبائیها...ثروت..سکه..زمین..خانه..و آغازسال که سیاره ى مریخ در میزان برق می زند و داغ می کند،گستردگی مسائل مالی را برای شما نقش میزند چرا که برج پول و نقدینگی میزان ، برج عقرب است و سیاره اش مریخ.و مریخ سال گذشته (1392) و امسال دربرج میزان توقفی طولانی می کند و بر صفحه ی زندگی متولدین مهر و مریخ در طالع سال که برج میزان است جا خوش کرده و ماه را ببینید..ماه کجاست...؟ بیشتر دقت کنید..بــــله...!! ماه در عقرب شمشیر کشیده و می شتابد برای دیدار جناب کیوان که فرش قرمز برایش در لانه ی کژدم پهن شده و از برای دارائیها انقباض و انبساط است.

راستی مریخ را هم سیاره ی برج عقرب گفته اند و هم سیاره ی برج حمل.عقرب که خانه ی نقدینگی های  ماست و حمل برج همسر و شرکای مالی و آنها که با آنها زیاد سروکله می زنید.مثلا برای یک فروشنده،مشتریانش، پس بخاطر بسپرید در برج عقرب (اموال نقدی شما) رحل و ماه قرار گرفته اند.. خوب ..حالا این یعنی چه...؟ نقش ها ممکن است زده شود برای شما.. نقش هایی شاید دشواری آفرین و بیشتر آن زمان که میانه ی تابستان سیاره ی مریخ  هم پای می نهد به آشیانه ی کژدم تا پا بگذارد به درجات ماه و زحل در طالع سال..این تند باد مالی تا شهریور ماه می تواند به اوج خود برسد.بالاخره جناب بهرام خان است دیگر..! آمده تا کیوان راببیند درلانه عقرب..
سود بازرگان دریا..بی خطر ممکن نگردد *** هرکه مقصودش تو باشی..تانفس دارد..بکوشد

البته..البته..! اگر در اردیبهشت ماه سرمسائل مالی کار را به درگیری شدید نکشانده باشید.این معضلات بالاخره در دی ماه..بله..و با سردشدن هوا و شنیده شدن گام های زمستان فروکش می کند.آخرش کیوان از اقامت در برج منقبض و پر فشار عقرب به ستوه آمده و می شتابد به برج پرنشاط قـــوس..و بر چهره ی کماندار قوس همچون خال سیاهی نقش خواهد بست که این خال سیاه اندیشه اتان راسخت به خود مشغول می کند و چه فکرها که به سرتان نخواهد زد.فکرهایی که سعی می کنید از آن بگریزید و دوباره سراغتان می آید....! چون جناب مشتری سعد به برج اسد می رسد.
حباب های عقربی شاید گشوده شوند و نفسی بکشید و امیدها و آرزوها و رویاهایی دلگرم کننده تر بستر فکری شما را فرا گیرد..
و شاید مسئله ی نگران کننده ای درخصوص خواهر یا برادر یا عزیزی از نزدیکان گوشه ای از صندوقچه ی ذهن تان را بپیماید.خلاصه گرمای تابستان است و پروراندن آرزوهایی تازه..
شرط عشق است..که ازدوست..شکایت نکنند *** لیکن ازشوق..حکایت..بــه زبـــان می آیــــد

و این احتمال که مشگل نزدیکان شما را افسرده ساخته  و توی سرمای زمستان مراقب خودتان باشید.سرما و اندوه مبادا کار دستتان بدهند..
خوب...مرداد برای جوان های مهر ماهی می تواند همراه با لحظات شادی آفرینی باشد.برق درخشش بانوی دلربای آسمان را تا به حال دیده اید..؟ بله زهره ی زیبا ،خورشید بزرگ آن هم در تابستانی گرم و عشق آفرین..که می شتابد به دیدار مشتری (هرمزد) و این دو با هم ملاقات می کنند و حاصلشان  هم زمان می شود با شکفتن جوانه های عشق و محبت در قلبها..
هرخم ازجعد پریشان تو..زندان دلی ست.. تا نگــویی که اسیــران کمند تو.....کمنــد
و یک نکته در اواخر اردیبهشت فراموش نکنید زهره و اورانوس ملاقاتی خواهندداشت در برج حمل و یک جنس مخالف و حرکات غیر معمول با ظاهری دوستانه نمی تواند برای شما تاثیرخوشایند داشته باشد..

دختران جوان هشیار باشند،هنگام حرکت و جابجایی در خیابان به ماشین های ناشناس و شخصی سوارنشوند..و اگر کارمند سازمان های مالی ،بانکها و..باشید و یا حسابدار،صندوقدار امور وامها،پیشنهادات خاص؛القای فریبکارانه ی نیت ها و حالت حمایت گرانه می تواند در شما این احساس را به وجود آورد که به ستونی استوار تکیه زده اید.حال آن که این ستون از درون شاید آن چنان که می نماید،نباشد..
ازخریدهای تجملی و رویای رسیدن به پولهای زیادو ورود به معاملات دارای ریسک زیاد و شراکت های مالی غیر ضرور دور شوید.
جرعه ای خوردیم و کار از دست رفت *** تا چـــه..بیهوشانه در می کرده انـــد


منبع: طالع بینی سال اسب 93 متولد مهر | فال و طالع بینی | پرشین فال

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد