پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
فال روز جمعه 28 شهریور 1393
فال روز جمعه 28 شهریور 1393

فروردین:

توصیه می شود که رویکردهای غیرمعمولی را برای حل مشکلات بکار ببرید. تنها در صورتی موفق می شوید که فرایند حل مشکل با روحتان سازگاری کامل داشته باشد. یادآوری خاطرات یا همدردی با فردی دیگر می تواند انگیزه ای برای کارهایتان بشود.

اردیبهشت:

امروز جنبه ی حساس، باروحیه و باادراک شما خواهد درخشید. به احتمال زیاد به سمت هنر، موسیقی، سینما و عکاسی کشیده می شوید. اشتهایتان ممکن است افزایش یابد. روز خوبی برای کارها و وظایف فردی است، بویژه اگر دارای ماهیتی صلح طلبانه و خوب باشند.

خرداد:

امروز برای خرید کردن مطلوب است و ممکن است تعدادی خرید خوب داشته باشید. جیب یا حساب بانکی شما ممکن است پرتر باشد. به دلیل یک جایزه یا تخفیف شاید درآمدتان بیشتر شود. شاید در یک بازار آزاد یا مغازه ی آنتیک فروشی به جنس منحصر به فردی بربخورید.

تیر:

امروز خوش شانسید و احترام زیادی به شما گذاشته می شود. حتی مربیان و دوستانتان نیز برای نظرات شما ارزش قایل خواهند شد. روزی عالی برای مسافرت، مطالعه و رشد معنوی است. شرایطی ایده آل برای گسترش دیدگاهتان و احتمال گشودن یک کسب و کار بین المللی برایتان ایجاد می شود.

مرداد:

کارآیی و مهارت های سخنرانی شما امروز کم فروغ تر می شوند. تاثیرات روانی و هرچیز هیجان انگیز و انگیزش دهنده بهترین حالت را خواهد داشت. اگر می خواهید دیگران با شما صادق باشند به سیاست های پرخاشگرانه در برابر آنها چنگ نیندازید!

شهریور:

رفتار دیگران برایتان مبهم خواهد بود، ولی نباید از هیچ چیز نگران باشید. برعکس، همه آماده اند که از شما حمایت کنند. شریکتان احساسات دوستانه ی خود را به شما نشان می دهد و طوری از شما مراقبت می کند که گویی پدر شماست! اگر وضعیت رهبر به خود نگیرید روزی خوب برای تلاش های تیمی است.

مهر:

امروز روزی است که می توانید خوش بیانی خود را نشان دهید. سبک زندگی عالی و شوخ طبعی ملایمتان امروز مورد تحسین نیستند. هنگام تعامل با رییس، والدین و مردم بانفوذ، خطرناک است که این ویژگی ها را از خود نشان دهید.

آبان:

اگر فردی فعال هستید جرات داشته باشید. موانع خیلی کم خواهند بود یا اصلا مانعی نخواهید دید. ولی اگر نمی توانید صندلی یا کاناپه ی راحت خود را ترک کنید نیز چیز زیادی را از دست نخواهید دید. امروز برای استراحت، رمانتیک بازی و فعالیت های خلاقانه خوب است.

آذر:

ستاره ها نوید راحتی و آسایش را می دهند. در هر جایی که باشید در محیطی راحت به سر خواهید برد. افراد ثروتمند نمی توانند از خیر مکان های تجملی، مثل سویت های مجلل، نوشیدنی های گران و سرگرمی های گران بگذرند.

دی:

امروز برای جشن گرفتن، سرگرمی و غیره مناسب است. توصیه می شود که قطع رابطه با کسی را فعلا به تعویق بیندازید. احساسات و خاطرات پرفشار ممکن است قاطعیت و مصمم بودنتان را از شما بگیرند. به جای کوبیدن در پشت سرتان می توانید شام خود را در زیر نور شمع بخورید!

بهمن:

امروز از شرایط مالی خود نترسید. اگر کار پردرآمدی ندارید یا میراث زیادی به شما نرسیده است، می توانید از یک برنامه ی خیریه استقبال کنید یا فقط به فکر این باشید که در زمان های مناسب در جای مناسبی باشید.

اسفند:

آینده شما را از یاد نبرده است و دوباره آماده است که نعمت های خود را بر سر شما بریزد. امروز خطرناک ترین رویاهایتان نیز محقق می شوند (البته در محدوده های معقول). تمام رخدادهایی که شما در آنها شرکت دارید پر از منفعت شخصی خواهند بود.

منبع: سایت اهر وصال
بازنشر : سایت جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد