چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

4 پیام ایران از سرنگونی پهمباد اسرائیلی

پیام نخست: ایران به اسرائیل نشان داد که فناوری مورد نیاز برای سرنگونی هواپیماهای جاسوسی را داشته و ایران در این زمینه از نظر نظامی و فنی جلوتر است.

 
پیام دوم: ایران که از گروه‌های مقاومت در نوار غزه از طریق فناوری ساخت موشک و دیگر ابزارهای نظامی حمایت کرده، حمایت‌های خود را افزایش خواهد داد و حتی بیشتر از آن، نه تنها در نوار غزه بلکه در کرانه باختری نیز اقدامات خود را ادامه خواهد داد. همانطور که "علی حاجی‌زاده" فرمانده هوافضای سپاه پاسداران نیز فراتر از این موضوع را مطرح کرد و گفت که هرگونه حق واکنش در این زمینه را برای خود محفوظ می‌داریم.
 
پیام سوم: این پیام به دوستان اسرائیل در کشورهای عربی همجوار است و ایران می‌خواهد بگوید که به خوبی از همکاری میان این کشورها با اسرائیل آگاه بوده همانطور که مکانی که این هواپیما از آن به پرواز در آمده را نیز می‌داند. البته "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل ۴ روز پیش در کنفرانس خبری به این موضوع "افتخار" کرد که حماس فقط از حمایت سه کشور ایران، ترکیه و قطر برخوردار است و بقیه کشورهای عربی موضعی منفی نسبت به آن داشته و با اسرائیل همدردی کرده و با آن همکاری می‌کنند.
 
پیام چهارم: این پیام به گروه‌های مقاوم فلسطینی در برابر حمله اسرائیل به نوار غزه است که طی آن تلاش دارد روحیه گروه‌های مقاومت در برابر این حمله را افزایش داده و تاکید دارد که گروه‌های مقاومت می‌توانند به همپیمانان خود در ایران اعتماد کنند.
 
هواپیمای جاسوسی اسرائیلی منعکس کننده نگرانی اسرائیل از نفش فزاینده ایران در منطقه است که حول محور مقاومت چه در فلسطین اشغالی یا جنوب لبنان می‌چرخد و این تاکید را دارد که سرانجام اولویت اسرائیل همچنان تلاش برای نابودی تاسیسات و نیروگاه هسته‌ای ایران است.
 
موضوع مورد تاکید این است که نگرانی اسرائیل نه تنها پس از سرنگونی این پهپاد توسط موشک ایرانی افزایش خواهد یافت بلکه این سرنگونی همزمان بود با رونمایی از دو پهپاد ایرانی جدید و دو موشک جدید که اولی "قدیر" نام داشته و برد آن چه از زمین به دریا و چه از دریا به دریا ۳۰۰ کیلومتر بوده است و موشک دوم نیز "النصر البصیر" نام داشته که برد آن اعلام نشده و سر این موشک به اشعه ما دون قرمز مجهز است و چه بسا گروه‌های مقاومت در لبنان و غزه به این موشک‌ها دست یابند.

تصاویر لاشه پهمباد اسرائیلی در ادامه مطلب

 

تصاویر/ پهپاد سرنگون شده اسرائیل

تصاویر/ پهپاد سرنگون شده اسرائیل

تصاویر/ پهپاد سرنگون شده اسرائیل

تصاویر/ پهپاد سرنگون شده اسرائیل

تصاویر/ پهپاد سرنگون شده اسرائیل



 

منبع:http://basij_emamali.rozblog.com/post/66


مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد