دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

۱۵ عبارتی که رهبران موفق هر روز تکرار می‌کنند

عبارات زیر، جملاتی هستند که رهبران موفق در روابط عمومی روزانه خود باید از آن ها استفاده کنند.

رهبران موفق

 

کارمندان شما، منابع نامتناهی ایده هایی هستند که حتی ممکن است به ذهن شما نرسیده باشد. وقتی از آن ها می پرسید که به چیزی فکر می کنند، به طرز تفکر آن ها ارزش قائل شده اید.

 

هر کارمندی دوست دارد بفهمد که در کسب اعتماد رییس خود موفق بوده است. وقتی بدانند که به آن ها اعتماد دارید با کار خوبشان، وفاداری خود را به شما نشان خواهند داد.

 

وقتی کارکنان شما بفهمند که به کار آن ها ایمان دارید، اعتماد به نفس شان بالا می رود.

 

مشکلات را بر گردن کارکنان انداختن اشتباه بزرگی است. در بیشتر مواقع کاری از دست آن ها برنمیامده که انجام دهند. بگذارید کارکنانتان بفهمند که به خاطر کاری که نکرده اند سرزنش نخواهند شد.

 

چه کسی دوست ندارد که رییس‌اش به خاطر موفقیت هایش به او و کارش افتخار کند و به شکلی سینه سپر از کار او در همه جا دفاع کرده باشد.

 

احترام، راز ارتباطی موفق است. هیچکسی دستور شنیدن را دوست ندارد. زمانی که چیزی از کارکنان تان می خواهید، کاملا با ادب باشید.

 

طبق تحقیقی ۵۸ درصد از رییس شرکت ها به ندرت از کارمندان خود تشکر می کنند. در کلام بخشنده باشید.

 

اگر هیچ کدام از ایده های فوق العاده کارکنان خود را عملی نکرده اید، فرصت بزرگی را در حال از دست دادن هستید. دیگر کارکنان شما، ایده های جدید برایتان نخواهند آورد. اطرافیان خود را به نوآوری و خلاقیت تشویق کنید.

 

مهمترین دارایی شما، تیم شماست. آن ها بسیار بسیار مهمتر از تجهیزات سخت افزاری، محصولات تولید شده، دارایی معنوی، سرمایه خوابیده در بانک و … هستند. هیچوقت در صرف زمان برای آن ها کم نگذارید.

 

بگذارید کارکنان تان بدانند که کارشان ارزشمند است و این واقعیت بدیهی را به آن ها یادآوری کنید که بدون وجودشان انجام کار غیرممکن بوده است.

 

اگر کسی اشتباه کرد، به او ثابت کنید که می دانید، اشتباه امری غیرقابل اجتناب است و حتی بزرگترین شرکت ها هم دچار اشتباه می شوند. مهمتر از همه درس هایی است که منجر به عدم تکرار آن اشتباه خواهند شد.

 

کارکنان شما به پشتیبانی شما نیاز دارند. بگذارید بدانند که همیشه شما مانند کوهی پشت سرشان هستید تا اجازه بروز کوچک‌ترین مشکل را ندهید.

 

از اعتراف به اشتباه خود نهراسید. این کار پسندیده ای است. هیچ کارکنی دوست ندارد رییسی داشته باشید که اشتباهاتش را نمی پذیرد.

 

رهبران موفق می دانند که عملا هیچ محدودیتی برای رسیدن به اهداف وجود ندارد. از آدم هایی باشید که نیمه پر لیوان را می بینند!

 

زمانی که حرف ناشایستی زده باشید که دل کسی شکسته باشد، از اینکه غرورتان را بشکنید و عذرخواهی کنید، ترسی نداشته باشید. این کار شما درمان زخم های بسیاری است.

 

استفاده از این عبارت ها می تواند در زندگی شخصی نیز تاثیرگذار باشد ولی در کسب و کار مطمئنن جادو می کند. شما چه عبارت هایی را در تجارت خود استفاده می کنید؟ رفتارتان با کارکنان تان چگونه است؟ آیا رفتار رییس شما مناسب است و از این عبارات در ارتباط با شما استفاده می کند؟

 

 

منبع:http://www.ibazaryabi.com

 

بازنشر شده توسط »http://jadoykalamat.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد