دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

زنان چند سال آرایش روی صورت خود دارند؟

به طور متوسط یک زن بیش از نیمی از عمر خود را با آرایش سپری میکند. در یک روز معمولی خانمها بیش از 13 ساعت مواد آرایشی روی صورت خود دارند و چهره آنها کمتر است از 11 ساعت بدون مواد آرایشی است.
لحظه نما:به طور متوسط یک زن بیش از نیمی از عمر خود را با آرایش سپری میکند. در یک روز معمولی خانمها بیش از 13 ساعت مواد آرایشی روی صورت خود دارند و چهره آنها کمتر است از 11 ساعت بدون مواد آرایشی است. در یک مطالعه دانشمندان زندگی 2000 زن را بررسی کردند تا به میزان علاقه خانمها به آرایش کردن پی ببرند.
در این مطالعه مشخص شد درصد زیادی از خانمها صبح را با آرایش کردن آغاز میکنند و تقریباً 11 دقیقه از وقت خود را صرف انجام این کار میکند. تقریباً 13 ساعت بعد یعنی حوالی ساعت نه شب خانمها این لوازم آرایش را پاک میکنند. این درحالی است که نزدیک به 25% از خانمها حتی تا ساعت 10 و نیم شب هم لوازم آرایش را صورت خود حفظ میکنند.
به گزارش مجله اینترنتی لحظه نما:لوازم آرایش به شدت اعتمادبه نفس خانمها را افزایش میدهد . پس تعجبی ندارد که بسیاری از آنها تمام طول روز را با این لوازم سپری میکنند. این درحالی است که دانشمندان معتقدند باید هر چه ساعت یک بار به پوست استراحت داد و آن را به طور کامل از لوازم آرایشگاه پاک کرد. نزدیک به 20% از خانم اها حاضر نیستند بدون لوازم آرایش به بیرون از خانه بروند و حتی در را روی دیگران باز کنند. علاقه به لوازم آرایش در بعضی از خانم ها به حدی است که برخی از آنها بدون پاک کردن آنها به تخت خواب میروند.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد