پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

همایون شجریان به تماشای نمایش "دور همی زنان شکسپیر" نشست

در ادامه استقبال هنرمندان و مخاطبان از نمایش های روی صحنه تماشاخانه ایرانشهر، همایون شجریان به تماشای نمایش «دور همی زنان شکسپیر» نشست
به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگارانبه نقل ازروابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، همایون شجریان، در حالی که در شب های اخیر کنسرت بزرگ چرا رفتی را به صحنه می برد، شب گذشته دوشنبه 20 مرداد ماه با حضور در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، به تماشای نمایش «دور همی زنان شکسپیر» به کارگردانی بهاره رهنما نشست.


گفتنی است نمایش «دور همی زنان شکسپیر» به نویسندگی و کارگردانی بهار رهنما، هر شب غیر از شنبه‌ها در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. همچنین بهاره رهنما در سانس بعد همین سالن در نمایش «آرسنیک و تور کهنه» کاری از حسین پارسایی با پژمان جمشیدی، بیژن بنفشه خواه، خسرو احمدی، فرناز رهنما و ... روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش­ها می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت با شماره‌های 88814115 و 88814116 تماس بگیرند یا به سامانه الکترونیکی تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir و یا به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، جنب خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.



انتهای پیام/ اس

 

http://www.yjc.ir/

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد