دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
فال روز چهارشنبه 15 مرداد 1393
فال روز چهارشنبه 15 مرداد 1393

فروردین:

هنگام روز ممکن است در درک و تفسیر اطلاعات مشکل داشته باشید. ممکن است مشکلات خانگی، حرف های اعضای خانواده، نصیحت والدین و غیره ناراحتتان کنند. ممکن است کمی مکالمه یا تفکرات مرتبط با شرایط زندگی، املاک و امور خانه داشته باشید.

اردیبهشت:

نیمه ی اول روز برای تعاملات فعال و خرید های جزیی بسیار ایده آل است. قادر خواهید بود تا با استفاده از صحبت کردن و بدون اقدامات شدید اکثر مسایل اخیر خود را حل کنید. شاید یک نامه دریافت کنید یا درگیر یک مکاتبه شوید.

خرداد:

باید ساعت روز را صرف رسیدن به کسب و کار و امور خانه مثل خرید و انجام مکاتبات شغلی کنید. برای افراد اشتغال آفرین حس ششم بهترین راهنما خواهد بود. دوست دارید فضا را از حالت رسمی دربیاورید و در انتهای روز آنرا گرم تر کنید.

تیر:

ترکیبی از احساساتو ارتباط پذیری باعث می شود برای صحبت کردن انسان جذابی شوید، ولی تحت این شرایط باید کنترل کاملی روی احساسات داشته باشید. اگر خیلی پرحرفید و از انتقاد و پخش کردن شایعات خوشتان می آید، مردم نظر بدی درمورد شما پیدا خواهند کرد.

مرداد:

تا هنگام عصر گهگاه در افکار خود گم می شوید – هنگام حرکت، بین کارها، میان مردم یا هنگام تنها شدن. به حس ششم خود گوش کنید. توصیه اقوام را نادیده نگیرید. شاید او می تواند صفات خاص یا شرایطی را در شما ببیند که شما متوجه آن نیستید.

شهریور:

باید با دوستان یا اقوام مکالمه ی گرمی داشته باشید. وقت خوبی برای مشاوره ی خانواده یا یک ملاقات عمومی است. ستاره ها همچنین توصیه می کنند که امور شخصی را جمع بندی کنید. احتمالا شما همه ی آنچیزی که باید به یاد بیاورید و به آن افتخار کنید را دارید.

مهر:

امروز احتمالا تعامل کاری نزدیکی را پیدا کنید. شاید مجبور شوید در مکالماتی شرکت کنید یا گزارشی از دستاوردهای خود به ریسس ارایه دهید. اگر زود به تفاهم نرسیدید، وقت خود را برای جروبحث بیهوده به هدر ندهید.

آبان:

ساعات روز برای مسافرت، تماس های راه دور، رفت و آمد و معاملات سریع مطلوب است. رفتن به دادگاه، آژانس مسافرتی، گمرک، دانشگاه، انتشارات و دیگر موسسات بهتر است در نیمه ی اول روز صورت بپذیرد. هنگام عصر هم فرصت های خوب به سرعت از بین می روند.

آذر:

امروز این فرصت را خواهید داشت تا رخدادهای اخیر را تحلیل کنید و تمام اقدامات لازم را انجام دهید: مثلا مسئولیت را توزیع کنید، یک معامله را ثبت کنید و غیره. شاید به شدت علاقه داشته باشید که احساسات و نیازهای خود را با کسی در میان بگذارید.

دی:

اگر از همراهی با کسی لذت می برید پرحرفی وی نیز برایتان لذت بخش است، ولی اگر از او خوشتان نیاید خیلی کلافه می شوید. هنگام مکالمه با شریکتان این شانس را بدهید تا او هم حرف بزند و بیشتر سکوت کنید. با این کار با یک تیر و دو نشان می زنید. رازهای دیگران را می فهمید و برای دشمنان نیز بصورت رازآلود می مانید.

بهمن:

فنی بودن شما که هنگام انجام کارهای روزمره بسیار به درد می خورد امروز جای خود را به نیاز به محبت و روابط اجتماعی می دهد. مکالمات، زمان سیگار کشیدن، هنگام چای نوشیدن و غیره می توانند حواستان از کار را پرت کنند. آنهایی که کارشان با مسافرت، کاغذبازی، و ایجاد اطلاعات سروکار دارد می توانند از این ویژگی روز بهترین استفاده را ببرند.

اسفند:

امروز شانس این را دارید تا استعدادهای ادبی خود را نشان دهید و با بصیرت و دانش روانشناسی خود بدرخشید. اگر نیاز ندارید که دردودل کنید، می توانید شنونده ای عالی برای دیگران باشید.

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد