پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

فال روز چهارشنبه 1 مرداد 93

فال روز چهارشنبه 1 مرداد 93

 

فال روز چهارشنبه 1 مرداد 1393 در ادامه مطلب ...

فروردین:

در چندین حیطه از زندگی بطور همزمان با تغییرات مواجه می شوید. استایل ارتباط شما با اعضای خانواده، بچه ها، دوستان، همکاران و همچنین نیمه ی دومتان ممکن است کمی تغییر کند. برنامه ی روزمره ی شما نیز ممکن است با تغییرای روبه رو شود که باعث گیج شدن و نگرانی شود.

اردیبهشت:

احساس کلی روز براایتان مطلوب است. وقت خوبی است تا تلاش های عملی مختلفی را ایجاد کنید و همچنین دیدگاه حرفه ایتان را بطور منظم گسترش دهید. ممکن است آرزوهای جدیدی در ارتباط با تعطیلات، زندگی شخصی و تحصیلات بچه ها پیدا کنید.

خرداد:

نباید بگذارید هیچ مشکلی از چشمانتان دور شود. حتی اگر به نظر می رسد که همه چیز به آرامی پیشرفت می کند، شرایط را کاملا تحت کنترل نگه دارید. اگر تصمیم گرفته اید که یک پروژه ی جدید آغاز کنید، مطمئن شوید که تمام احتیاطات لازم را در نظر گرفته اید که شکست نخورید.

تیر:

امروز تا حدودی برایتات سخت خواهد بود که با آزادی ابتکاری نشان دهید. افراد حساس دنیا را بعنوان اهریمن مطلق می بینند و وقتی در هیچ جا خطری وجود نداشته باشد با حالت عصبی گارد خود را بالا می گیرند.

مرداد:

ممکن است احساس کنید یک خطر وحشتناک در حال نزدیک شدن است و این احساس ممکن است تمام مدت روز با شما همراه باشد. شاید این باشد که احساس دل و جرات شما حالت صحیح خود را دارد. هنگام صبح هیچ تصمیم مهمی نگیرید. در عوض کارهای معمولتان را انجام دهید و انرژی تان را ذخیره کنید.

شهریور:

افراد عملگرا ممکن است ناگهان به سمت عشق و عاشقی کشیده شوند. بااین حال، منفی نگری و تردیدی، که به شدت در شما ریشه دوانده اند هنوز هم غالب هستند. عجله نداشته باشید که در زندگی شخصی خود تغییرات بیشتر ایجاد کنید.

مهر:

ویژگی هایی مثل کنترل خود، صرفه جویی و مهار کردن خود امروز برایتان اهمیت حیاتی پیدا می کنند. قبل از اینکه کس دیگری این کار را برایتان بکند برای خودتان مرزهایی را ایجاد کنید. وقت خوبی است تا امور خانگی و حرفه ایتان را مرتب کنید.

آبان:

ساعات روز مخصوص توسعه ی تعهدات کاری، قدرت دادن به ارتباطات مفید و برنامه ریزی از قبل برای مسافرت های کوتاه می باشد. هنگام عصر جریان ثابت رخدادها پیش بینی پذیری کمتری پیدا می کنند.

آذر:

امروز برای شما هیچ خطر آشکاری نخواهد داشت. بااین حال، بد نیست که هوشیار بمانید. برای کم کردن هرگونه نگرانی ممکنی، احتیاط خود را دو برابر کنید، نگذارید ناامید شوید، و به امید یک شانس کورکورانه نباشید.

دی:

تا هنگام عصر با غریزه تان هدایت می شوید که شما را به سمت تصمیمات درست می کشاند. اگر برای آن احساس آمادگی می کنید باید سخت کار کنید. اگر احساس خوبی ندارید و روحیه تان پایین است، استقامت خود را تست نکنید.

بهمن:

ستاره ها توصیه می کنند که اشتهای خود را کم کنید و با داشتن موقعیت یک تابع صلح کنید. امروز را می توان بعنوان یک جلسه ی تمرین عالی برای خودنظمی در نظر بگیرید. اگر روحیه تان خیلی آزاد است و تصمیم گرفته اید که تمام قوانین را نادیده بگیرید، ممکن است برای انجام دستورات مجبورتان کنند.

اسفند:

امروز توجه شما ممکن است روی برنامه هایتان برای آینده و همچنین ارتباطات دوستانه، در زندگی واقعی و مجازی، متمرکز شود. موانع جدی در راه تعامل شما با هم قطاران ممکن است پیش بیاید. بعنوان مثال شاید نتوانید روابط دوستانه ای با اشخاص حرفه ای خود ترکیب کنید.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد