دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
معاون اول رییس جمهور:

ایران قدرت اقتصادی منطقه خواهد شد

توسعه کشور با توجه به این که باید از هر نظر شایستگی خود را در منطقه و در مقایسه با کشورهای همجوار خود حفظ کند، مسئولیت بزرگ و سنگینی است.

۱۳۹۳ یکشنبه ۱۸ خرداد ساعت 18:32


توسعه کشور با توجه به این که باید از هر نظر شایستگی خود را در منطقه و در مقایسه با کشورهای همجوار خود حفظ کند، مسئولیت بزرگ و سنگینی است.

به گزارش خبرگزاری برنا اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در خصوص توسعه اقتصادی کشور اظهار داشت: در سند چشم انداز 1404 ایران قدرت اقتصادی منطقه خواهد شد و به همین دلیل این موضوع باید توجه داشته باشیم که دیگر کشورهای همجوار ما چشم انداز توسعه ای خود را چگونه ترسیم کرده اند.

وی در خصوص چالش های پیش رو بیان داشت: چالش مهم کوتاه مدت وبلند مدت اقتصاد کشور مسئله بیکاری است از همین رو در شرایط اقتصادی کشور که رشد اقتصادی 6.3- درصدی را در سال 91 داشته ایم باید شرایطی را مهیا کنیم تا به رشد اقتصادی 8 درصدی و کاهش نرخ بیکاری برسیم.

معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ پیام مهم دولت اشاره داشت: پیام مهم دولت این است که برای خروج کشور از رکود اقتصادی هم برای سرمایه گذاری های بلند مدت و هم کوتاه مدت برنامه ریزی کرده ایم و در این زمینه به نتایج خوبی دست یافتیم که باید طرح های توسعه ای و تأمین مالی را برای کشور فراهم کنیم .

وی ضمن تشکر از نظام بانکی در تأمین مالی بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی تصریح کرد: مجموعه ارزشمند بانکی تا به حال زحمات فراوانی برای تأمین مالی بنگاه ها متقبل شده است اما حال، انتظارات جدیدی از بازار سرمایه داریم تا بعد از عمر 50 ساله خود هم اکنون این وظایف را به دوش بکشد.

جهانگیری با افتتاح نخستین مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی و ضمن قدردانی از سازمان بورس جهت پیاده سازی سامانه های الکترونیکی خاطرنشان کرد: یک اراده جدی در دولت مطرح است تا تیم الکترونیکی را در کشور پیاده سازی کنیم، دولت الکترونیکی دغدغه اصلی شخص رئیس جمهور است وشورای عالی اداری نیز این مهم را به تصویب رسانده است .

وی ادامه داد: هنگامی که سامانه های الکترونیکی قطب های اقتصادی کشور مثل اداره مالیات، بانک مرکزی، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بورس و بیمه مرکزی به هم متصل باشند تمام جزئیات یک معامله از ابتدا تا انتها شفاف و روشن خواهد بود.

معاون اول رئیس جمهوری،اقدامات و حمایت ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در این مورد را یکی از راه های اصلی پیشگیرانه در مفاسد اقتصادی قلمداد کرد.

منبع: اینجا

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

  • نمیخوام...
    شکلکشکلکشکلک
    شما هم برو بخواب خب!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : من رفتم شکلک

  • من رفتم بخوابم..
    امشب هم خودت خوب نبودی و هم اینترنتت مهندس!!!
    شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
    خخخخ.....شکلکشکلکشکلک

    پاسخ : ببخشید عزیز

    شبت بخیر
    خوابای خوبی ببینی :گل :گل

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد