پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین مقرارت جمهوری اسلامی ایران می باشد.
سفارش پستی :
کالای خریداری شده ، توسط شرکت پست به محل سکونت یا محل کار شما ارسال خواهد شد و در زمان تحویل کالا هزینه دریافت خواهد گردید.
پرداخت آنلاین :
در روش خرید نقدی ابتدا مشخصات خود را ثبت و سپس با ورود به صفحه بانک مبلغ کالا را به حساب فروشگاه واریز می نمایید.در خرید آنلاین بین 5 تا 10 درصد تخفیف بر روی مبلغ جنس + ارسال رایگان شامل شما می گردد.
15,000 تومان

 لامپ Handy Bulb یک محصول کاملا ضروری و مفید بوده.بدون احتیاج به برق استفاده از سیم سیارهای طولانی و پر زحمت را فراموش کنید.





 حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که به ناگهان در هنگام شب برق منزل قطع شده و همه جا را تاریکی مطلق فرا می گیرد و بسیاری از کارهایی که می بایست انجام دهید به دلیل عدم روشنایی نمی توان انجام داد. ما به شما محصولی با نام لامپ اضطراری را معرفی می کنیم که در این مواقع می تواند به کمک شما امده و با تولید نور بسیار زیاد براحتی محیط اطراف شما را روشن نماید.

خرید لامپ اضطراری Handy Bulb

قیمت : 15,000 تومان

http://peypak.com/uploads/by.png


اتصال به تمام ديوارها با خاصيت چسبي مخصوص هندي بالب

قابل نصب روی کاشی،داخل کمد،راه پله ها،آشپزخانه،پارکينگ،اتاق کار و ...


 قابل استفاده در اتومبیل،خانه و محل کار و هر کجا, با قطع برق نگران خاموشی نباشید

خرید پستی لامپ اضطراری Handy Bulb

برای تغذیه آن نیز از 4 باتری قلمی می توان استفاده کرد و به مدت زمان طولانی نیز می توان از آن استفاده نمود. خاصیت چسبی که در این لامپ وجود دارد باعث شده که براحتی در هر قسمت از منزل که خواستید آنرا قرار دهید و استفاده کنید. همچنین از این وسیله علاوه بر محیط منزل می توان در اتومبیل، محیط کار، کوه نوردی، مسافرت و ... نیز استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی پی پاک

شما می توانید هم از حالت دستی این محصول استفاده کنید و هم اینکه روی دیوار نصب کرده و مانند یک چراغ پر نور از آن لذت ببرید. از دیگر مزایای هندی بالب حباب نشکن آن می باشد که با خیال راحت می توانید آن را جا به جا نمایید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید اندازه و حجم این محصول بسیار کوچک بوده و براحتی در هر جایی قابل حمل است.

همکاری در فروش پی پاک
قیمت : 15,000 تومان

http://peypak.com/uploads/by.png

اگر به هر دلیلی در انباری خانه یا محل کار خود لامپ مناسبی ندارید و یا در گوششه ای از منزل ،حمام و یا دستشویی نمی توانید سیم کشی برق انجام دهید و ازنور کم آنجا در عذاب هستید نگران نباشید راه حل بسیار آسانی در انتظار شماست !!لامپ های اضطراری هندی بالب با کارکرد بسیار راحت و استفاده از 4 باطری قلمی و نور مناسب در هر فضا و محلی قابل استفاده بوده و بدون احتیاج به برق کار می کنند لامپ ضروری Handu Bulb با قدرت چرخش 180 درجه قابلیت انعطاف و مانور بسیار بالایی داشته و در هر شرایطی قابل استفاده است.

خرید پستی لامپ اضطراری هندی بال
همچنین به وسیله نخ متصل به کلید روشن و خاموش آن می توانید لامپ را در ارتفاعات بالاتر نصب کنید تا هم از دسترس کودکان و حیوانات خانگی در امام باشد و هم نورپردازی بیشتری را انجام دهد این لامپ اضطراری به وسیله برچسب مخصوص در هر سطحی قابل نصب بوده و می توان به جرات گفت هیچ فضا و مکانی دیگر با استفاده از ن تاریک نخواهد ماند.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خريد محصول لامپ اضطراری هندی بالب :
براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.
15,000تومان

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد