شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 5 توسط 0 نفر)

 

امروزه جدا از نیاز های جسمانی و معنوی انسان ، نیاز جدیدی به نام اینترنت به وجود آمده است. اینترنت روزانه وقت بسیاری از افراد را پر می کند. هر کسی در زمینه ای که نیاز دارد ، یا به آن علاقه دارد ، در اینترنت جستجو می کند و به این طرف و آن طرف می رود. امروزه اینترنت حتی از شلوغ ترین خیابان های شهر شما هم شلوغ تر است. پس چه خوب می شود اگر شما در این فضای پر رفت و آمد جایی داشته باشید و بتوانید هنر ، شغل ، حرفه یا ... خود را در آن تبلیغ کنید. مطمئن باشید اگر بازدید تبلیغات در اینترنت از تبلیغات خیابانی بیشتر نباشد ، کم تر هم نخواهد بود. پس چه بهتر به جای صرف هزینه های زیاد برای چاپ و پخش کاغذ های تبلیغاتی ای که ممکن است بیش از نیمی از آن ها بدون هیچ فایده در زیر پای عابران لگدمال شود با صرف هزینه ای نسبتا پایین در اینترنت جایی برای تبلیغ شغل خود باز کنید.

سایت تولز تم دارای بازدید بالای رو به رشد است که پیش بینی می شود در آینده از این هم بیشتر باشد. شما می توانید آمار دقیق سایت alexa که یکی از بزرگترین منابع رتبه سنج سایت ها و وبلاگ ها به حساب می آید در مورد سایت تولز تم مشاهده کنید. (برای مشاهده ی رتبه ی الکسای سایت روی تصویر زیر کلیک کنید.)


 اگر به رتبه ی ما در سایت الکسا نگاهی بیندازید متوجه روند رو به رشد سایت خواهید شد. پس چه بهتر می شود شما تبلیغاتی را سفارش بدهید که ارزشی بیش از قیمت درج شده دارد.

 

برای دریافت نرخ تبلیغات و واریز از طریق درگاه پی لاین کلیک کنید

 

برای مشاوره می توانید با ایمیل [email protected]  ارتباط برقرار کنید.


همچنین می توانید از صفحه ی تماس با ما استفاده کنید.

 


مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد