چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 30 توسط 5 نفر)

چرا ساعت‌ها همیشه در اپل عدد ۹:۴۱ دقیقه را نشان می‌دهند؟

هر اتفاقی در کمپانی اپل، دلیلی دارد!

9:42

 

9:42

در این میان حتی ساعتی که بر روی صفحه نمایش تبلیغ محصولات جدید اپل تنظیم شده است از این قاعده مستثنی نیست!

جالب است بدانید که این موضوع ریز حتی در تبلیغات تلویزیونی و آگهی‌های تبلیغاتی چاپی نیز رعایت می‌شود.

این زمان بر روی ساعت ۹:۴۲ دقیقه تنظیم شده است! اگر به تبلیغات اپل دقت کنید، این زمان را بر روی تمامی آگهی‌ها، بروشورها، تیزرها و تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی و حتی سایت رسمی اپل مشاهده می‌نمایید. توضیح دلیل این انتخاب ساعت  بسیار ساده است!

این ساعت مربوط به زمانی است که استیو جابز فقید، در سال ۲۰۰۷ از اولین آی‌فون رونمایی کرد! او در سخنرانی‌اش که در حدود ۴۲ دقیقه طول کشید، عنوان کرد که امروز اپل دوباره به سمت اختراع تلفن می‌رود! این سخنرانی در حالی انجام شد که تصویری از آی‌فون که بر روی آن ساعت ۹:۴۲ دقیقه نقش بسته بود، پشت سر او قرار داشت.

اما در سال ۲۰۱۰ همه چیز تغییر کرد، وقتی اولین iPAD از سوی اپل معرفی و عرضه شد، این ساعت بر روی ۹:۴۱ دقیقه تنظیم شده بود!

اگر هم اکنون به سایت کمپانی اپل بروید، تمام ساعت‌های موجود بر روی عدد ۹:۴۱ دقیقه تنظیم شده است. این ساعت نه تنها بر روی اسمارت فون اپل که بر روی تمامی محصولات، نظیر لپ‌تاپ‌ها و دیگر گجت‌های تولید شده نیز نقش بسته است.

اما چرا این زمان تغییر کرد؟! این موضوع توسط یکی از مدیران سابق iOSبه نام Scott Forstall که به افشای رازهای توسعه این سیستم عامل دست زده است، بیان می‌شود!

برای بزرگ نمایی کلیک کنید

برای بزرگ نمایی کلیک کنید

او می‌گوید: ما متنی آماده کرده بودیم که این مراسم بزرگ و معرفی جذاب را در طی ۴۰ دقیقه به حضار ارایه دهیم. وقتی قرار شد تصویر بزرگ این محصول برای حضار نشان داده شود، ما مطمئن بودیم که نمی‌توانیم سر ۴۰ دقیقه این مراسم را تمام کنیم!

به همین دلیل آن‌ها زمان را بر روی ساعت ۹:۴۲ دقیقه تنظیم کردند و ما نیز آن را تایید کردیم؛ که این تایید هم دقیقا همان شد که باید می‌شد! استیو جابز دقیقا راس ساعت ۹:۴۲ دقیقه مراسم را به پایان رساند.

اما این کمپانی تصمیم گرفت در معرفی iPAD این ساعت را به ۹:۴۱ دقیقه تغییر دهد! این مدیر هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای این تصمیم بیان نمی‌کند تا این زمان، (همین یک دقیقه ناقابل) شبیه به یک راز باقی بماند!

بر روی عکس کلیک کنید

بر روی عکس کلیک کنید

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.tuaw.com/2014/04/14/why-9-41-am-is-the-always-the-time-displayed-on-iphones-and-ipad/” ]منبع[/button]


http://www.jadoykalamat.ir

چرا ساعت‌ها همیشه در اپل عدد ۹:۴۱ دقیقه را نشان می‌دهند؟

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

  • سلام آقای مهندس عزیز
    شبتون بخیر
    خیلی جالب بود ممنونشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : سلام فرناز خانم گل

    خواهش می کنم

    ممنونم از شما

    شبتون بخیر

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد