چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

با صدای «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری»

موزیک ویدئوی «آرایش غلیظ» را دانلود کنید

آلبوم «آرایش غلیظ» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

آلبوم «آرایش غلیظ»

موزیک ویدئو «آرایش غلیظ» با آهنگسازی «سهراب پورناظری» و صدای «همایون شجریان» منتشر شد. قطعه آرایش غلیظ تیتراژ فیلمی به همین نام و از ساخته های «حمید نعمت الله» بود که تا مدتی قبل اکران آن در سینماهای کشور ادامه داشت. علیرضا لطیفیان وظیفه کارگردانی این موزیک ویدئو را بر عهده داشته است. آلبوم موسیقی متن این فیلم اواخر شهریورماه با حضور همایون شجریان، سهراب پورناظری و «صدرالدین حسین خانی»، تهیه کننده آلبوم، رونمایی شد. سبک و سیاق متفاوت قطعات آن آلبوم خصوصا آثار با کلامش باعث شد با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شود.

این دومین تجربه انتشار تصویری آثار شجریان و یکی از اعضای خانواده پورناظری است. در اسفند سال ۹۲ موزیک ویدئو قطعه «چرا رفتی؟» از آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» به آهنگسازی «تهمورس پورناظری» منتشر شد. ویدئویی که با استقبال چشمگیر مخاطبان رو به رو شد و در جمع رکوردداران تعداد دانلود ویدئوهای فارسی قرار گرفت. از سویی برخی ها هم انتقادات تندی نسبت به ویدئو چرا رفتی داشتند که چند چهره مطرح سینمایی هم در آن حضور داشتند. انتقاد به نوع بازی، تصویربرداری و روند کلی آن اثر بسیار جنجال ساز شد و حتی سازندگانش را هم به واکنش وا داشت.

 

در ادامه می توانید موزیک ویدئو «آرایش غلیظ» با آهنگسازی «سهراب پورناظری» و صدای «همایون شجریان» را ببینید و دانلود کنید.


+ دانلود کلیپ

 

دانلود موزیک ویدئوی آرایش غلیظ همایون شجریان و سهراب پورناظری

 

منبع:

 

http://musiceiranian.ir/65692-shajarian-224.html

http://jadoykalamat.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد