یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

» فال روزانه روز شنبه 8 آذر 93

موضوع : سرگرمی,فال
فال روزانه

متولد فروردین :
به نظر می‌رسد تمام افراد نسبت به برنامه‌های آتی خود نگران هستند، و این آشفتگی دور و بر شما کمی شما را عصبی کرده است .شما درگیر واقعیت‌ها هستید و این امر وقتی که یک نفر نمی‌تواند منظورش را به شما بفهماند باعث ناراحتی شما می‌شود. آرامش داشته باشید؛ وقتی که شما در مورد دیگران قضاوت می‌کنید، این عمل باید منجر به قضاوت خودشناسانه هم بشود.


متولد اردیبهشت :
با وجود اینكه شما معمولا زمانی كه می‌خواهید نیازهایتان را بیان كنید احتیاط می‌كنید و محافظه كار هستید،  اما ممكن است امروز اجازه بدهید دیگران بدانند شما دقیقا چه می‌خواهید. شما ممكن است اكنون خارج از چهارچوب عمل كنید، ‌اما  لزوما به این معنا نیست كه دیگران هم دوست داشته باشند به شما بپیوندند.


متولد خرداد :
سخت است که امروز گام استواری در محل کار بردارید و سپس آن راه را ادامه دهید. در عوض ممکن است اول کارهای زیادی انجام دهیدولی در آن زمان بدون اینکه پیشرفتی حاصل کنید درجا می‌زنید. اگر این چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ریتم خودش را بدست خواهد آورد. به جای تلاش برای تغییر این روند فقط زمانی را که دارید برای تفکر درباره تلاش های پی در پی هدر می‌دهید کاهش دهید.


متولد تیر :
امروز به نظر می‌رسد كه هر كس مشغول لذت بردن از زندگی اش است، اما  به نظر می‌رسد كه شما در تنگنا گیر افتاده اید. اگرچه این  موقعیت ممكن است دارای پیچیدگی‌های نامحسوسی باشد، اما  شما باید بین تغییر و ماندن در موقعیت كنونی یكی را انتخاب كنید. اگرچه نشانه‌ها حاكی از روند رو به رشد مسایل دارد، اما برای شما سخت است كه از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید كه لازم نیست  زندگی تان را خراب كنید؛ فقط با گام‌های كوچك اما پی در پی رو به جلو حركت كنید.


متولد مرداد :
امروز بسیار راحت می‌توانید برای آینده برنامه ریزی کنید اما اگر بخواهید دیگران را نیز درگیر کنید این کار دیگر زیاد آسان نیست. شاید شما در نظر داشته باشید که دوستان تان را نیز در این قضیه دخالت دهید اما این کار بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. به نظر می‌رسد فقط دیگران را دور هم جمع می‌کنید و به جایی نمی‌رسید. پس عاقلانه ترین کار این است که شخصی را که از این جریان بی اطلاع است را ترک کرده و خود به تنهایی به پیش بروید.


متولد شهریور :
مطرح کردن عمیق ترین احساسات تان ممكن است سیاست مدارانه ترین كار امروزتان  باشد، به خاطر این كه مریخ بی پروا و جسور به سیاره شما یعنی عطارد می‌پیوندد. ممكن است  امروز با فردی مواجه شوید  كه لبخند گرمی ‌بر صورت دارد،  اما شما از آن به عنوان یك حیله و نیرنگ تعبیر  می‌كنید. شاید رفتار غیر مستقیم شما به دیگران حس معذب بودن بدهد. به هر حال، اگر شما اغلب اوقات، هوشیارانه خلق و خو و احوال تان را به دیگران نزدیك كنید می‌توانید، كمك كننده باشید.


متولد مهر :
اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.


متولد آبان :
عطارد كه  در قوس نشاط آور به سیاره شما می‌پیوندد، باعث می‌شود به شما اختیار بدهد كه  با اقتدار از افكار تان صحبت كنید. شما نه تنها به این کار ترغیب خواهید شد، بلكه می‌توانید در رفتارهای معمولی تان هم این روش را ادامه بدهید. فقط بیندیشید كه چه زمانی تمامش كنید. وگرنه  ارتباطاتتان را زودتر از آنچه كه آن‌ها را ساخته بودید خراب می‌كنید.


متولد آذر :
امروز خورشید درخشان بر زمین می‌تابد و  برای غلبه با سیاره حاكم شما، یعنی ژوپیتر بزرگ در جنگ است. همه چیز اغراق آمیز است، اما شما  باید مشخص كنید كه چه چیز واقعی است و چه چیز نیست. شما به خاطر ایده‌های جدید مربوط به احساسات گذشته هیجان زده شده اید؛ چراکه كه فكر می‌كردید آنها واقع بینانه هستند و اكنون دریافته‌اید که اینگونه نیست.  اگر  الان اتفاقا چیزی خوب به نظر می‌رسد، قبل از این كه تصمیم نهایی را بگیرید، صبر كنید تا ببینید فردا نسبت به آن چه حسی خواهید داشت.


متولد دی :
حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یكنواخت و ثابتی قرار گرفته اید، فراموش نكنید تا موقعی كه كار نكنید هیچ مزدی دریافت نخواهید كرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش كنید. انجام دادن وظایف كاری و افتخار كردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.


متولد بهمن :
یك سورپرایز جالب ممكن است روزتان را در راهی كه هیچ انتظارش را نداشتید بیندازد. به هر حال، انتخاب با شماست. ونوس دوست داشتنی به همراه سیاره شما یعنی اورانوس یاور شما هستند. متاسفانه، ممكن است در توازن اوضاع مشكل داشته باشید، بار زیادی بر دوش گرفتن ممكن است كیفیت برنامه‌ها را پایین بیاورد. كمی ‌اعتدال می‌تواند روزتان  را نجات دهد.


متولد اسفند :
با وجود اینکه ممکن است بخواهید که روی وظایف خاصی که لازم است آنها را همین امروز به پایان برسانید متمرکز بمانید،‌ اما از اقبال بد شما همچنانکه از روز می‌گذرد شما گیج و پریشان می‌شوید. ممکن است دیگران حتی به شما توجه هم نکنند که از راه خود منحرف شده اید به خاطر اینکه شما به روشنی علاقه تان را به سیر و سفر در غباری از بهره وری و کارایی پنهان کرده اید. با این حال، شما می‌دانید که قابلیت انجام دادن کارها و از بین بردن یاس و ناامیدی را دارید!


منبع : فال روزانه پارس20 دات کام

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد