پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

» فال روزانه فردا پنجشنبه 29 آبان 93

موضوع : سرگرمی,فال
فال روزانه

متولد فروردین :
ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.


متولد اردیبهشت :
شما ممكن است همه تحریكات عاطفی‌ای را كه روابط خانوادگی شما را امروز تحت تاثیر قرار می‌دهد درك نكنید، اما می‌توانید آن را احساس كنید. قبلا فكر می‌كردید كه می‌دانید چه اتفاقی دارد می‌افتد، ولی الان مطمئن نیستید. از این موضوع دلسرد نشوید. محكم و قوی ماندن ممكن است سخت باشد اما دیگران قدر شكیبایی و صبر شما را خواهند دانست.


متولد خرداد :
شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.


متولد تیر :
‌ امروز شما باید شروع كنید به ساختن و بنا كردن آنچه كه دیروز آغاز كرده بودید. روابط به هم خورده شما امروز می‌تواند به شكلی درآید كه شما می‌خواهید. اقدام صحیح، حسی را در شما ایجاد می‌كند كه ببینید نقشه‌ها و طرح‌های گذشته‌تان در حال عملی شدن هستند. اما مسایل گره خورده را برای روز دیگری رها كنید. فقط مطمئن شوید كه وقت كافی برای تمام كردن كاری كه شروع كرده‌اید، دارید.


متولد مرداد :
امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.


متولد شهریور :
امروز ماه ستاره بخت شما را بر عطارد سازگار كرده است؛ نگرانی زیادی راجع به آنچه كه در سر فكر می‌كنید و آنچه كه واقعا در قلبت دارید احساس می‌كنید. ممكن است به خودت اعتراض كنی كه چراعواطف خود را درگیر كارهایت می‌كنی. اما زبان همیشه قادر به بیان درست احساسات نیست. صبور باش، حتی اگر اوضاع به راحتی پیش نرفت، شرایط بیشتر این احساس را ایجاد می‌كند. بعداز ظهر ماه بخت تو را وارد می‌كند.


متولد مهر :
وظایف شما در محل کار مانع حضور شما در خانه و برقراری ارتباط با افراد خانه به شیوه‌ای که دوست دارید است. شما در حالی که که کاری لذت بخش را انجام می‌دهید، زمانی را هم برای استراحت کردن و داشتن یک مکالمه طولانی می‌خواهید. اما شما باید تا موقعی که وظایف کاریتان را تمام نکرده‌اید صبر کنید و تمام مراحل آن را کامل کنید.


متولد آبان :
شما امروز آنقدر بر خود مسلط هستید که فکری را که در رابطه با عزیزی دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در حال پایان است. اکنون زمان خوبی برای پیشرفت نیست، اما آنقدر زود هم نیست که پیش خود تصور کنید آنچه که از یک باور یا عادت قدیمی‌ایجاد شده است قابل تغییر نیست. قدرت تصور شما آنقدر قوی است که شما را قادر می‌سازد تا یک رویا و خیال را به واقعیت تبدیل کنید،‌حتی اگر چند روزی طول بکشد.


متولد آذر :
شما درباره تصویر بزرگی فكر می‌كنید - كاری كه بسیار خوب انجام داده‌اید - اما امروز زمان عملی كردن ایده‌های بزرگی است كه تا كنون در ذهن داشته‌اید. خوشبختانه در طالع شما ماه، دلاوری و شجاعت را نشان می‌دهد. انرژی بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف تان به شما می‌رسد. شما در ابتدای دوره پر تحرك رشد و پویایی هستید، برای انجام آنچه كه ضروری است تردید نكنید.


متولد دی :
امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می‌کنند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.


متولد بهمن :
در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.


متولد اسفند :
‌ اگر چه ممكن است امروز در محل كار، ‌برخوردهایی داشته باشید اما ممكن است قادر نباشید ببینید كه پشت این برخوردها چه چیزی نهفته است. همكاری متقابل شما با دیگران چیزی نیست كه اكنون نمایان می‌شود، ممكن است یك رابطه نا مناسب را بسازد. خوشبختانه ماه امروز به شما اطلاعات مشخصی را می‌دهد كه بتوانید یك موقعیت سخت را به یكی از آسان ترین آنها تبدیل كنید.

منبع : فال روزانه پارس20 دات کام

بازنشر : سایت جادوی کلمات دات آی آر

فال پنجشنبه 29 آبان فال پنجشنبه 29 آبان فال روزانه پنجشنبه 29 آبان روز پنجشنبه 29 آبان فال روزانه فردا فال فردا فال روز جدید فال روزانه جدید فال جدید روزانه فال روز فال روزانه فال 29 آبان فال روز 29 آبان فال روزانه 29 آبان فال 29 آبان 93فال روز 29 آبان 93 فال روزانه 29 آبان 93 فال 30 آبان فال روزانه 30 آبان فال روز 30 آبان فال روز 30 آبان 93 فال 30 آبان 93 فال روزانه 30 آبان 93 فال جمعه 30 آبان فال روزانه جمعه 30 آبان روزانه روز امروز فال فردا جدید فال جدید فردا فال جدید روز فال روز جدید 93 فال روزانه جدیدترین فال روزانه جديد فال روز جديد فال جدید روز تولد فال روزانه ی جدید فال روزانه سال جدید فال روز سال جدید فال های جدید روزانه جدیدترین فال روز جديدترين فال روزانه جديدترين فال روز فال های جدید روز فال های جدید وبه روز

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد