دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

فال روزانه ۲۳ مرداد ماه ۹۳

1351781627114 فال روزانه 23 مرداد ماه 93

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر در زندگی کاری و یا زندگی شخصی خود نیازمند کمک دیگران هستید و اگر امروز کسی از این درخواست شما استقبال نکند، ممکن است با موقعیت ناراحت کننده و نامطبوعی روبرو شوید. خوشبختانه شما فرشته نجاتی دارید که می‌تواند نجاتتان بدهد!! اجازه ندهید یاس و ناامیدی چشم تان را به روی خبرهای خوبی که این اطراف کمین کرده‌اند ببندد!!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

گفتن این حرف که سرتان خیلی شلوغ است شاید کتمان حقیقت باشد، اما این لزوما در مورد تمام کارهایی نیست که شما انجام می‌دهید. فعالیت‌های جدیدی که انجام می‌دهید نیاز به قدرت بدنی فوق العاده‌ای ندارد. شما کارهای خیلی زیادی پیش رو دارید، اما این کارها شاید کارهایی نظیر جواب دادن به ایمیل ها و تلفن ها و مرتب کردن فایل‌هایتان باشد. مواظب باشید که خودتان را درگیر همه کارها نکنید، وگرنه نمی‌توانید کارهایی که می‌خواستید را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین تیر ماه

زمان منطقی فکر کردن دیگر تمام شده است. همین الان تمام وظایف خود را فراموش کنید و کار خیلی جالبی انجام بدهید که تا به حال انجام نداده بودید. هرکاری که باشد فرقی نمی‌کند مثل بازی اسکیت، رقصیدن و یا غذا خوردن در یک رستوران جدید، فقط از خانه بیرون رفته و این کار را بکنید. امروز قانون برای شما این است: اگر کاری که می‌خواهید انجام دهید به کسی صدمه نمی‌زند و شما را هم خوشحال می‌کند پس حتماً آن کار را بکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه امروز شما کاملا احساساتی هستید اما مهارت های خاصی دارید که در جهت خدمات آنها را بکار گیرید. منظور ما آغاز کردن اهداف شغلی و فردی تان نیست. به جای اینکه به آینده ای دور و نامعلوم فکر کنید زندگی تان را بکنید. همین الان شروع کنید! ریسک پذیر باشید و کاری را انجام دهید تا لحظه حال را معنی ببخشد. این بهترین فرصتی است که می‌توانید خود را از شرایط کنونی خلاص کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است فردا شما نیاز پیدا کنید روز جدیدی را آغاز کنید و در مورد احساستان با یک نفر صحبت کنید. اما امروز شما باید توانایی این را داشته باشید که احساسات خود را مخفی نگه دارید. تا جایی که می‌توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی‌های خود لذت ببرید؛ یا اینکه فیلم ببینید و یا یک کتاب بخوانید تا اینکه از فکر و خیال کردن زیاد از حد دوری کنید. اما به یاد داشته باشید که شما نمی‌توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین مهر ماه

اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز سعی می‌کنید آزاد باشید، اما خودتان هم می‌دانید که مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رو دارید که باید ظرف چند روز آینده تمامشان کنید. متاسفانه انگار با همه چیز بیگانه اید؛ این اتفاق مثل سندی می‌ماند که با زبان خارجی و نامفهوم نوشته شده باشد و شما مجبور هستید آن را امضا کنید!! البته باید بدانید که مشکل فقط در یک چیز است؛ شما نمی‌دانید که کدام بخش از شما قرار است وارد بازی شود!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما درک می‌کنید که باید آنچه را که قبلا آغاز کرده بودید تمام کنید، اما ممکن است وسوسه شوید که با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد کنید. قضاوت شما آنقدرها هم که فکر می‌کنید آشکار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را کند کنید. عقب انداختن واکنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اینکه عملی بودن کارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینکه وارد کار شوید بررسی کنید. کمتر عجله داشتن باعث می‌شود کمتر احساس نگرانی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز فواید داشتن دوستانی که شما و شغلتان را حمایت می‌کنند را درک خواهید کرد. امروز وقتی یکی از همکاران بدون هیچ چشم داشتی کار خودش را رها می‌کند تا به شما کمک کند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینکه تظاهر کنید خودتان می‌توانید همه کارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب کمک او را قبول کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز حجم کارهایی که شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست که شما نیاز دارید که از مسئولیتهای‌تان شانه خالی کنید؛ بلکه این مفهوم را می‌رساند که اگر شما از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید کرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر کارهایی که می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شکایت کنید یا اینکه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

در حالی که شما کارهای عقب افتاده‌ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته‌اید را جبران می‌کنید، لازم است که خیلی با این مسأله راحت برخورد کنید. این اتفاق آنقدر هم که به نظر می‌رسد بد نیست، برای اینکه توجه کردن به مسئولیتهای کاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی کردن باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسک کردن را نداشته باشید، اما اگر شما به کارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه که فکر می‌کردید وقت آزاد پیدا خواهید کرد.

 

 

منبع: اینترنت

بازنشر : مجله جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد