دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

فروشنده موفق | آرزوهای بزرگ داشته باشید تا پیروز شوید

روزاول ، پله اول :

کسانی که آرزو های بزرگ دارند خود را همیشه لایق بهترین ها میدانند.بیست درصد از فروشندگان موفق هشتاد درصد از کل فروش را انجام میدهند و هشتاد درصد باقی مانده فقط بیست درصد !!

فروشندگانی که آرزوهای بزرگ دارند همیشه در تلاشند تا جزو گروه اول باشند. آنها همیشه به آنچه که دارند خوشبین هستند و میدانند که با فروش زیاد میتوانند به هر آنچه که میخواهند دست یاببند.خود را مجبور کنید که در حیطه کاری خود جزو بهترین ها باشید و از همین حالا تصمیم بگیرید که جزو پردرآمدترین های حیطه کاری خود باشید .

 فروشنده موفق | آرزوهاي بزرگ داشته باشيد تا پيروز شويد

این درست همان نکته ایست که مرا در سن ۲۸ سالگی متحول کرد .سالها سرگردان بودم ولی در یک لحظه به خودم آمدم که : همه آنهایی که امروز جزو برترین های جامعه هستند از رده های پایین جامعه شروع کرده اند .

همه کسانی که امروز جزو برترین های حیطه کاری خود هستند زمانی در کار خودشان چندان موفقیتی به دست نیاورده بودند .تمام کسانی که امروز در اول صف زندگی هستند زمانی ته صف بودند

اگر زندگی راحت و مثل یک سلف سرویس باشد که همه چیز آماده و حاضر در اختیار ماست چگونه خود را به جلو صف میرسانیم ؟

شروع کنید.

۱ – خود را وارد صف زندگی کنید .

تمام مردم عجله دارند که به جلوی صف برسند و همه ،کسانی را که توانسته اند به جلوی صف برسند ، تحسین میکنند .ولی چرا خودشان وارد صف نمیشوند و سعی نمیکنند که اول باشند ؟

 

2- خودتان را در صف نگه دارید .

وقتی میخواهید وارد صف بهترین های رشته خود شوید و بهترین باشید پس وارد شوید و با تمام قدرت درصف بمانید .عجله نکنید و پله به پله جلو بروید .هر روز ، هر هفته ، هرماه یک توانایی و مهارت جدید درخودتان ایجاد کنید تا در پیشرفت در این صف به شما کمک کند .در صورتی که وارد صف شدید و با تمام قوا خود را در صف نگه داشتید هیچ کس نمیتواند مانع شما در رسیدن به موفقیت شود . فروشنده موفق | آرزوهاي بزرگ داشته باشيد تا پيروز شويد

من وقتی سالهای پیش به این موضوع پی بردم شگفت زده شدم.موفقیت و شکست ، وابسته به این توانایی شماست که تصمیم بگیرید با اراده و قدرت ، بر تصمیمتان پافشاری کنید تا در نهایت به نتیجه برسید .

 فروشنده موفق | آرزوهاي بزرگ داشته باشيد تا پيروز شويد

در این دنیا همه آرزو دارند و امیدوارند که زندگی بهتری داشته باشند ولی هیچگاه تصمیم نهایی را که منجر به موفقیت بزرگ میشود نمیگیرند .شما همان چیزی میشوید که به آن فکر میکنید .پس مواظب چیزهایی باشید که متناوبا با خود تکرار میکنید .سعی کنید این کلمات را همیشه با خود تکرار کنید “‌ من بهترینم ، من بهترینم ،من بهترینم ” مطمئن باشید اگر اراده تان را کنار نگذارید حتما موفق میشوید

برایان ترسی

۲۱ روش یک فروشنده فوق ستاره

اختصاصی مجله اینترنتی همراه با علم

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد