چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

با نوشیدن زیباتر شوید!

کم کم که هوا گرم می شود باید نسبت به نوشیدن آب حساس تر باشید چون کم آبی نه تنها مکانیسم های بدن را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه به زیبایی شما هم تأثیر گذاشته و احتمال خشکی پوست و بروز چین و چروک های زود هنگام را بالا می برد.

با نوشیدن آب زیباتر شوید

لحظه نما:کم کم که هوا گرم می شود باید نسبت به نوشیدن آب حساس تر باشید چون کم آبی نه تنها مکانیسم های بدن را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه به زیبایی شما هم تأثیر گذاشته و احتمال خشکی پوست و بروز چین و چروک های زود هنگام را بالا می برد.

لحظه نما:به همین دلیل متخصصان پوست و مو به شما توصیه می کنند برای پیشگیری از بروز چین و چروک ها و به ویژه خط های نازک اطراف چشم، صبح ها قبل از صبحانه یک لیوان آب بنوشید و در طول روز 7 تا 8 لیوان آب را در برنامه غذایی تان داشته باشید. بررسی های محققان نشان می دهد نوشیدن آب قبل از صبحانه علاوه بر افزایش انرژی و دفع سموم، باعث شفافیت و زیبایی پوست می شود و پیری و چین و چروک را از صورت دور می کند. علاوه بر این نتایج تحقیقات اخیر پژوهشگران حاکی از این است که آب سبب بازسازی و احیای سلول های مرده پوست می شود و روند جایگزینی سلول های مرده را با سلول های تازه سرعت می بخشد.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد