دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

خانم ها چه خصوصیات آقایان را می پسندند؟

اغلب آقایان فکر می کنند خانم ها یک مرد پولدار موفق با اتومبیل لوکس و آپارتمان مجلل می خواهند اما درست نیست چرا که اغلب خصوصیات خوب آقایان است که خانم ها را تحت تاثیر قرار می دهد

خصوصیات خوب آقایان است که خانم ها را تحت تاثیر قرار می دهد

مجله خبری لحظه نما:اغلب آقایان فکر می کنند خانم ها یک مرد پولدار موفق با اتومبیل لوکس و آپارتمان مجلل می خواهند اما درست نیست چرا که اغلب خصوصیات خوب آقایان است که خانم ها را تحت تاثیر قرار می دهد نه حساب های بانکی آنان. خانم ها مردی را خواهند پسندید که قادر به ایجاد یک زندگی خوب و راحت باشد. همچنین بلند پرواز باشد نه اینکه ناگهان ارث پدری به او رسیده و از طریق آن خوشبخت و پولدار شود چرا که به قول معروف باد آورده را باد می برد. بنابراین خانم ها می خواهند بدانند آیا واقعا مردشان قدرت به دست آوردن پول و جرات چرخاندن یک زندگی را دارد یا نه.

زنان مردانی که خیلی تودار هستند را نمی پسندند

مرد ایده آل با همسرش حرف می زند. مسائل زندگی در ابتدا از طریق ارتباط کلامی، به ویژه بحث در مورد افکار، احساسات و آرزوهای ما مطرح می شود و با یکدیگر در میان گذاشته می شود. افکار و احساسات و آرزوها را نمی توان با رفتار ما مشاهده کرد و به آن ها پی برد. یکی از عمیق ترین آرزوهای یک زن این است که همسرش را بشناسد وقتی همسر از افکار احساسات و آرزوهای خود حرف می زند زن احساس می کند همسر اجازه ورود به دنیای خودش را داده است. وقتی شوهری مدت های طولانی درباره احساساتش حرف نی زند نتیجه زن احساس می کند که همسر رابطه اش را با او قطع کرده آن ها از مردان مرموز بیزار هستند.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد