زمان جاری : چهارشنبه 06 تیر 1403 - 4:29 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 287
نویسنده پیام
elina0024 آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضویت: 3 /9 /1398

تشکر شده : 40
مخلوط کن کاور دار VitaMix–The Quite One
این مدل مخلوط کن ویتامیکس بی صدا ترین مخلوط کن صنعتی موجود در جهان است که تا 4 برابر بی صدا تر از انواع مخلوط کن خود و از محبوب ترین تجهیزات کافی شاپ است . این دستگاه با کاور آهن ربایی که براحتی قابل جدا کردن و شستشو وبدون هیچ گونه پیچ و یا مهره اضافی با کنترل سرعت متغیر و دکمه خاموش اتوماتیک در ایجاد دستورالعمل های آماده سازی نوشیدنیهای متفاوت، انعطاف ایجاد کرده است. این دستگاه مخلوط کنی قدرتمند با کاملا بی صدا و دارای طراحی بسیار هوشمندانه برای بالا بردن بهره وری آن در ساعات شلوغ و پیک میباشد.در کافی شاپ‎ها برای تهیه اکثر نوشیدنی‎ها نیاز به دستگاه مخلوط کن صنعتی است. از این رو این دستگاه همواره در ساعات کاری کافی شاپ روشن و در حال کار کردن است. با توجه زمان طولانی که یک مخلوط کن صنعتی در حال کار کردن است لازم است که برای کسب و کار خود بهترین مخلوط کن صنعتی را انتخاب کنید چراکه انتخاب نادرست هزینه ای دوچندان را برای شما ارمغان خواهد آورد.


دستگاه مخلوط کن صنعتی در بازار با نام بلندر نیز به فروش میرسد.
در این مقاله میخواهیم به توضیح قابلیت‎ها و مزایای دستگاه مخلوط کن صنعتی کاور دار VitaMix–The Quite One بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
مخلوط کن صنعتی کاور دار VitaMix–The Quite One ساخت آمریکا میباشد.این مخلوط کن صنعتی مجهز به کاور بوده که این کاور موجب کاهش صدا به هنگام کار کردن دستگاه مخلوط کن صنعتی میشود.به هنگام خرید این دستگاه مخلوط کن صنعتی باید بدانید که این دستگاه قابل نصب درون کانتر نیز میباشد.




از نگاه بسیاری از صاحبان کافی شاپ‎ها، این دستگاه جزء بهترین مخلوط کن‎ صنعتی به شمار می‎آید. چراکه دارای 34 برنامه مختلف برای تهیه انواع نوشیدنی ها میباشد. این 34 برنامه به طور کامل نیاز شما را برای تهیه انواع نوشیدنی های کافی شاپ رفع خواهد کرد.
کاور موجود در دستگاه مخلوط کن صنعتی ارتعاشات را به خود جذب میکند. در نتیجه ارتعاشات موجود در حین کار توسط کاور جذب شده و تا حد امکان از ایجاد سر و صدا جلوگیری میشود.لازم به ذکر است که اگر برای شما ایجاد سر و صدای کم از اهمیت بالایی برخوردار است باید بدانید که این مخلوط کن صنعتی به نسبت سایر مخلوط کن ها دارای سر و صدای کمتری میباشد.در صورتیکه نظم و زیبایی آشپزخانه کافی شاپ برای شما اهمیت دارد حتما این مخلوط کن صنعتی را در داخل کانتر نصب نمایید. با نصب مخلوط کن صنعتی در داخل کانتر، زیبایی و نظم خاصی به آشپزخانه کافی شاپ خود میدهید.
معمولا کافی شاپ هایی که آشپزخانه آن از بیرون قابل مشاهده است نیاز به مخلوط کن صنعتی و تجهیزاتی دارند که قابلیت نصب در داخل کانتر را داشته باشند.نصب مخلوط کن صنعتی در داخل کانتر سبب شده تا جای بیشتری را در آشپزخانه خود داشته باشید. پس در صورتیکه جای کمی در آشپزخانه کافی شاپ خود دارید باید بدانید که حتما از تجهیزاتی استفاده نمایید که قابل نصب در کانتر باشد.

دستگاه مخلوط کن صنعتی کاور دار VitaMix–The Quite One دارای وزن نه کیلوگرمی میباشد و پارچ آن گنجایش 4/1 لیتر مایعات را دارد.
برخی از مشخصات فنی دستگاه

ولتاژ مورد نیاز برای کار کردن این دستگاه 220 ولت میباشد.قدرت دستگاه 1550_1300 وات میباشد.گنجایش پارچ آن 1.4 لیتر میباشد.وزن دستگاه 9 کیلوگرم میباشد.دستگاه دارای کاور میباشد.ابعاد دستگاه 457*272*216 (ارتفاع*عمق*عرض) میلی متر میباشد.این دستگاه دارای 34برنامه مختلف است
مزایای استفاده از مخلوط کن صنعتی کاور دار VitaMix–The Quite One

با خرید این محصول قطعا شما بهترین مخلوط کن صنعتی را خریداری کرده اید. همانطور که در بالا توضیح دادیم داشتن کاور و جذب صدا و همچنین قابلیت نصب این دستگاه در داخل کابین یکی از بهترین مزایای این دستگاه به حساب می آید. هر چند که 34 برنامه مختلف آن هم واقعا شگفت انگیز است.مشخصات کامل دستگاه مخلوط کن The Quite One دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:


  • توان خروجی موتور معادل 3 اسب بخار میباشد.

  • دستگاه دارای طراحی بسیار هوشمندانه ای است.

  • دارای 6 دکمه برنامه ریزی با 34 برنامه طراحی گردیده است تا نوشیدنیها و ترکیبات بی تظیر و یکنواختی را ایجاد نماید.

  • کنترل پالس به جهت کارامدی دستگاه باعث سرعت و طراوت بخشیدن به نوشیدنیها میشود.

  • دارای تیغه ای با عمر طولانی است که منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه ها میشود.

  • پارچ با طراحی پیشرفته باعث ریختن سریع و روان تر مواد به سایر ظروف¬ شده است .

  • دستگاه دارای کاور(پوشش) آهنربایی میباشد که به راحتی قابل جداسازی می باشد.

  • برای بهبود کاهش صدا، محفظه صدا در پایه دستگاه با استفاده از یک سیستم آهنربایی انحصاری محفوظ گردیده است.

  • سیستم آهنربایی متصل امکان جداسازی آسان و سریع برای پاکسازی کاورها را فراهم کرده است.

  • دستگاه دارای پارچ پیشرفته 1.4 لیتری می باشد.

  • پارچه پیشرفته به گونه ای طراحی شده که در برابر مواد شیمیایی مقاوم باشد.

  • این دستگاه در دو مدل In-Counter و On-counter میباشد.

  • این محصول ساخت کشور آمریکا می باشد.



در نهایت امیدواریم که اطلاعات مفیدی را برای مخلوط کن صنعتی در اختیار شما قرار داده باشیم. تهران تجهیز هر ساله با فروش بهترین مخلوط کن صنعتی کمک شایانی به صاحبان کافی شاپ ها جهت برای تکمیل تجهیزات کافی شاپ کرده است.

برای گرفتن اطلاعات دقیق تر راجع به قیمت و انواع مخلوط کن صنعتی میتوانید با کارشناسان تهران تجهیز تماس بگیرید.
با خرید از تهران تجهیز از کیفیت و اصل بودن کالای خود مطمئن باشید. اصل و با کیفیت بودن کالای های تهران تجهیز به همراه قیمتی معقول از دلایل موفقیت آن در این سالها میباشد.
محبوب کن - فیس نما
شنبه 30 آذر 1398 - 12:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از elina0024 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: melinaa & niloo11 &
vitrinnetcom آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضویت: 1 /11 /1399
تشکرها : 1

پاسخ : 1 RE بلندر یا مخلوط کن
بلندر یا مخلوط کن دستگاهی است که برای ترکیب و لِه کردن هر ماده غذایی کاربرد دارد. این دستگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین
تجهیزات کافی شاپ
در کنار
دستگاه آبمیوه گیری
برای درست کردن انواع اسموتی، کوکتل، شِیک و سس استفاده می‌شود.
برای کار با بلندر کافی است مواد غذایی مورد نظر خود را درون پارچ دستگاه ریخته و با روشن کردن آن ترکیب یک دستی از مواد دلخواه خود به دست آورید، همچنین با استفاده از دستگاه مخلوط کن می‌توان میزان لِه شدن مواد را نیز تنظیم کرد.
مخلوط کن‌های صنعتی در ظرفیت‌های مختلف و با توان‌ متفاوت به فروش می‌رسند ولی مدل دو لیتری آن به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی، محبوبیت بالایی دارد.

چهارشنبه 01 بهمن 1399 - 13:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
narijeh آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 14 /2 /1403
تشکرها : 2

پاسخ : 2 RE مخلوط کن کاور دار VitaMix–The Quite One
من عاشق آشپزی کردن هستم اما چون شغلم جوریه که نمیتونم آشپزی کنم از کترینگ ناریجه بیشتر سفارش غذا میدم چون تنوع غذایی بالای داره و محدود نیستم برای سفارش دادن.

دوشنبه 28 خرداد 1403 - 16:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :